A két márka kollaborációja az idei év egyik legizgalmasabb magyar divateseménye volt. A sportos, mégis letisztult dizájnt a Tisza cipő klasszikus formavilága és a Lidl vibráló, karakteres színpalettája tette különlegessé. Olyan cipőt hoztak létre, amelyre egy modern városi nő vágyik.

A limitált darab az augusztusi akcióban debütált. Az exkluzív „sneaker drop” eseményen drónokkal engedték le a cipőket az égből az ország hat pontján. A kollaboráció darabjait ezután limitált ideig a Lidl Plus alkalmazás Click&Pick funkciójával lehetett előrendelni, majd az üzletekben tudták a vásárlók átvenni.
A rendelés ezúttal is hasonlóan egyszerű lesz: a Lidl Plus applikáció Click&Pick funkciójával választhatjuk ki a megfelelő méretet – 36-tól 47-ig –, majd az előrendelési időszak után, november 24-től vehetjük át a cipőt a kiválasztott üzletünkben. A modell egyedi méretezésű, így érdemes ellenőrizni a cipő kiválasztásakor a méretet.
A Lidl x Tisza kollaborációban találkozik a magyar dizájn és a nemzetközi divatszellem. Egyszerre merész, trendi és időtlen darabhoz juthatunk hozzá verhetetlen áron!