telefonos ügyfélszolgálat, várakozási idő Magyar Közlöny ügyfél ügyintéző
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Ki ne kapott volna már legalább egyszer agybajt attól, hogy a telefonos ügyfélszolgálaton akár negyedórát vagy még többet is kellett várnia, amire ügyintézővel beszélhetett. Nos, a legújabb fogyasztói törvény azt ígéri, csúcsidőben is kevesebb várakozási időre, maximum öt percre kell számítanunk. 

A Bama.hu házitesztje alapján abban az időszakban, amikor a szolgáltatók szerint enyhe az ügyfélszolgálat leterheltsége, átlagosan 3 perc nyomógomb-nyomkodás után sikerül eljutni egy ügyintézőhöz, a várakozási idő azonban jelentősen megnőtt, ha „csúcsidőben” próbálkozik az ügyfél.

Forrás: Thinkstock

A Magyar Közlönyben foglaltak szerint ennek vetnének véget a honatyák. A fogyasztóvédelmi törvényt ugyanis módosították, amelybe így bekerült a következő passzus: „telefonos eléréssel működtetett ügyfélszolgálat, illetve az ügyintézés időpontjának előzetes lefoglalására biztosított telefonos elérés esetében biztosítani kell az ésszerű várakozási időn belüli hívásfogadást és ügyintézést. A vállalkozás az ügyfélszolgálati ügyintézőnek az ügyfélszolgálat felé indított hívás sikeres felépülésének időpontjától számított öt percen belüli élőhangos bejelentkezése érdekében úgy köteles eljárni, ahogy az az adott helyzetben általában elvárható”.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.