Ezt imádják a fiatal magyar tervezők - 5 különleges összeállítás

fashion week tavaszi trendek magyar divattervezők ruha összeállítás
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Tévhit az, hogy a magyar tervezők csak fekete vagy sötét színű és eszméletlenül drága ruhákat terveznek. Az idei tavaszi kollekciók hemzsegnek a színektől, a különleges megoldásoktól, a kényelmes, hordható daraboktól, amelyek többségét az itthon is kapható fast-fashion márkáknál is tetten érhető áron szerezhetjük be. Ismerkedj meg öt fiatal hazai tervezővel, akik elmesélték a Life.hu-nak, milyen tavaszi trendek mozgatták meg a fantáziájukat, és mit emeltek át ezekből a saját kollekciójukba.

Tipp! Nézd meg az idei tavasz legtrendibb cipőit! Kattints a galériáért!


"Számomra ez a frissesség üdítő"

A nagy márkák közül Jil Sander és a Chloe könnyed, elegáns, friss tavaszi kollekciói tetszettek a legjobban Csabay Ferencnek, a CSF tervezőjének. "A színek aránya tetszett leginkább, ahogy vidám színekkel variálták a sok vakító fehér felületet. Azt a fajta intenzitást éreztem ezen keresztül, ami igazán a tavaszi-nyári szezon sajátossága. Számomra ez a frissesség üdítő volt" - mondta a tervező. Csabay Ferenc idén tavaszra nőies, minimalista kollekciót tervezett sok-sok fehérrel, amit eddig is nagyon szeretett és sokszor felhasznált az eddigi kollekcióiban is.

www.facebook.com/csf.design
www.facebook.com/csf.design

Kattints a képre a galériáért!

"Ehhez most a három alapszínt választottam, mint kiegészítést. Emellett a szabásvonalakat igyekeztem még inkább konstruktivista módon elvinni egészen a minimalizmus irányába. Úgy éreztem ezzel tudom a leginkább érzékeltetni azt a finom eleganciát, ami beugrik nekem a napos évszakokra gondolva."

Ismerd meg jobban a CSF márkát: http://www.facebook.com/csf.design

"A tavasz vidámságát idézi"

Bajcsai Viki márkáját, az Imogent jól ismerik azok a modern, városi nők, akik szívesen viselnek kényelmes, praktikus, időtálló, nem kifejezetten trendkövető, mégis egyedi darabokat. A fiatal tervező azért nem tudja magát teljesen kivonni a trendek, így a mostani tavaszi-nyári irányvonalak alól sem.

www.facebook.com/imogenclothes
www.facebook.com/imogenclothes

Kattints a képre a galériáért!

"Az idei trendek közül két dolog fogott meg: a narancs szín erőteljessége, és az aszimmetria ismételt előtérbe kerülése" - árulta el Viki. "Minden kollekcióban egy élénk színt viszek fel a palettára. Idén a narancsra esett a választásom, mert számomra a tavasz vidámságát, frissességét idézi."

A teljes Imogen kollekciót itt találod: http://www.facebook.com/imogenclothes

"Különleges megjelenést ad és sokaknak előnyös"

Szimon Ágnes Nórának, a Zoe Phobic tervezőjének a lágy, bézses árnyalatok a kedvencei a 2012-es tavaszi-nyári szezon színtrendjei közül. "Ez a szín mindig is közel állt a szívemhez, de idén valóban ki lehet bontakozni a használatával. A szín mellett pedig óriási kedvencem a hosszított hátrész mind tunikáknál, felsőknél, mind pedig szoknyáknál, ruháknál. Amellett, hogy nagyon érdekes, különleges megjelenést ad, sokaknak előnyös is, ha a bajos területek picit rejtve maradnak" - mondta.

www.zoephobic.hu
www.zoephobic.hu

Kattints a képre a galériáért!

A tervező mindkét kedvenc irányvonalát belecsempészte a saját kollekciójába is, amelyet a Váci utcában található lakásüzletben szemrevételezhetünk. "Az említett vonalvezetést már az eddigi ruháimon is alkalmaztam, és úgy érzem (sőt, úgy tervezem), hogy még legalább két szezonban visszahozom a hátul hosszított fazont."

Ismerd meg jobban a Zoe Phobic márkát: http://www.zoephobic.hu/

Tipp! Sztárparádé a Galmour díjátadón! Kattints a galériáért!


"Mi is imádjuk a csipkét!"

"Idén tavasszal olyanok a ruhák, mintha pasztellkrétával rajzolták volna őket, lágyak és világosak. Ezt a vattacukor világot egy-egy nagyon élénk szín vagy csillogás teszi vibrálóvá" - mondta a MÁS tervezőcsoport egyik alkotója, Sármán Nóra. A MÁS tagjai nem félnek attól, hogy a legőrültebb ötleteiket is megvalósítsák, ezzel a legizgalmasabb magyar márkák közé tartoznak.

www.facebook.com/mas
www.facebook.com/mas

Kattints a képre a galériáért!

Idén tavaszra első látásra visszafogott, kényelmes kollekciót terveztek sok-sok pamuttal, amit színes csipkével kombináltak, nem véletlenül. "Idén tavasszal mi is imádjuk a csipkét és a fagyiszíneket, különösen a pisztáciát! A kollekciót a húsvét, valamint a sütibabák és a szíves bocsok inspirálták" - utal a kilencvenes évek klasszikusaira.

Még több infót itt találsz a MÁS-ról: http://www.facebook.com/pages/M%C3%81S/258643258424

"Az erős színeket én is megtartottam"

Tomcsányi Dóri 2010 óta önállóan dolgozik, korábban a sikeres Kepp Showroom tagja volt, ma a saját nevével fémjelzett Dori Tomcsanyi márka darabjait tervezi. A fiatal tervező azóta megkerülhetetlen tagja lett a magyar divatnak. Szezonális kollekciók helyett projektekben gondolkodik, amelyekkel mindig öröm találkozni. A tervező védjegyévé váló élénk színek és minimalista (vagy inkább kényelmes) szabásvonalak az idén tavaszra szánt összeállításokból sem maradhattak ki. "Idén tavasszal újra előkerültek az erős színek, a mentazöld is gyakran felbukkant. Ezt a vonalat én is megtartottam a kollekcióban, de a nagy, színes felületek helyett az akvarell inspirálta festést, éles váltások helyett inkább finomabb átmeneteket választottam" - mesélte a tervező, aki a szabásvonalakban is követte a trendet.

http://doritomcsanyi.com
http://doritomcsanyi.com

Kattints a képre a galériáért!

"Minimalista formákat, egyszerű és könnyen értelmezhető vonalakat alkalmaztam. A köldök felett vágott t-shirt és a bő nadrágszoknya is a kollekció része lett, nem kifejezetten a trend miatt, inkább a hordhatóság és a kényelem szempontjait előtérbe helyezve. Törekedtem a természetes anyagok (pamut, hernyóselyem) használatára, ami ebben az évszakban igazán aktuális."

A teljes Dori Tomcsanyi kollekciót itt találod: http://doritomcsanyi.com/

Átalakítunk! Vagány nőt varázsoltak a vidám óvónőből! Kattints a galériáért!




Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.