Akik sokkot kaptak a ruha láttán! Az online rendelés legdurvább buktatói

Forrás: reddit.com -
online ruha internet rendelés
Rengeteget hallottunk már arról, hogy egyes online boltok olyan termékeket küldenek ki a megrendelőknek, amelyeknek enyhén szólva közük sincs az oldalon meghirdetett ruhákhoz. Mégis, még mindig sokan beleesnek a csapdába, így ideje tisztázni, hogy mikor kell gyanakodni és inkább lemondani a rendelésről. Gerhát-Molnár Irina e-shop-szakértőt, hazánk egyik legnagyobb online webáruházának ügyvezető igazgatóját kérdeztük erről.

Honnan tudjuk, hogy melyik online shop biztonságos, és melyik nem? Melyek azok a szempontok, amelyeknek ki kell váltani belőlünk a gyanakvást?

Forrás: Twitter/Juliet Jacoby

Nagyon fontos, hogy biztonságos webshopról vásároljunk. Erről a következőképpen tudunk megbizonyosodni:

  • Az oldalon jól látható helyen meg tudjuk nézni a cégadatokat, azaz ki áll/kik állnak a webshop mögött.
  • A weboldal nyelvezete is gyanakvásra adhat okot. Ha rossz magyarsággal, félig magyar, félig más nyelvű szövegezéssel találkozunk, az semmiképpen sem bizalomerősítő.
  • Fontos arra is gondolni, hogy mi van akkor, ha gond lesz a termékkel: azaz van-e ügyfélszolgálat, miképp tudunk velük kommunikálni (látjuk-e az elérhetőségeiket stb.).
  • Gyanúsan olcsó, friss szezonárukra vonatkozó árak, amik kirívóak, és amik szinte állandóan jelen vannak (tehát nem csak egy akció keretében lettek leárazva), akkor szinte biztos, hogy nem eredeti termékeket rejt maga mögött.
  • Klasszikus példa: fordítva van a logó (például mondjuk a „pipa”) a cipőn vagy pulóveren: ha egy ilyen terméket felfedeztünk, akkor ott több is van.
  • Nyilván az egyik legjobb visszajelzés és referencia, ha másoktól halljuk, hogy ők már vásároltak a webshopon, és meg is kapták a terméket, amit rendeltek.
Forrás: reddit.com

Milyen lehetőségeink vannak, ha az áru nem felel meg annak, amit a fotókon láttunk?

  • Minden termék esetében a vásárló 14 napon belül jelezheti, hogy el akar állni a vásárlástól, majd onnantól, hogy jelezte, megint 14 napja van arra, hogy visszaküldje az árut a webáruháznak. A webáruház köteles az áru vételárát visszatéríteni a vásárlónak maximum 30 napon belül (ez lehet kevesebb is, webáruház/cég policytől függően, általában 14–30 nap).
  • Az első lépés legyen, hogy felvesszük a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal (vagy nézzük meg a Fizetés-Szállítás menüpontot, GYIK-ot a weboldalon), ahol minden fontos információt érthetően megkapunk.
  • Ha kicsúszunk a 14 napos visszaküldési lehetőségből, és csak az első mosásnál derül ki, hogy összement vagy szétesett a termék, akkor minőséggel kapcsolatos reklamációval élhetünk, itt is kérdezzük meg a webáruház ügyfélszolgálatát a lehetőségekről. Ne felejtsük el, egy megbízható webáruház ügyfélszolgálata mindig elérhető, és segít is!
Forrás: Fcaebook/Knock Off Nightmare

Az internetről rendeltek menyasszonyi ruhát, és nagyon megbánták

Az internetes vásárlásnak rengeteg hátulütője van. Sajnos egyre több a megbízhatatlan oldal, ahonnan korántsem azt az árut kapjuk, amit a kép alapján kiválasztunk. Sokan pedig még a nagy napra is online rendelik meg az álomruhájukat, és ezt nemritkán meg is bánják.
Hollywoodi sztárok, akik az egy szál melltartót is bevállalták a vörös szőnyegenhttp://www.life.hu/trend/20161021-sztarok-egy-szal-melltartoban-a-voros-szonyegen-es-az-utcakon.htmlHollywoodban minden a feltűnésről szól. Nem is csoda, hogy kedvenc celebjeink is elvetik néha a sulykot: itt van például a melltartó nem fehérneműként, hanem ruhadarabként való viselése, ami meglepő látványt nyújt a vörös szőnyegen és az utcákon is. Trend--Mi a közös Palvin Barbiban és Ferenc pápában? Instagram-sztárok, akikért megőrülnek a magyarok!http://www.life.hu/trend/20161020-magyar-instagram-korkep-a-modellek-es-a-divatbloggerek-vezetnek.htmlNaponta 80 millió poszt, 3,5 milliárd like, regisztrált a pápa, és megjelentek az egy nap alatt eltűnő tartalmak – sűrű év áll az Instagram mögött. A második alkalommal elkészített Magyar Instagram Körképből kiderül, hogy többet kukkolunk, ezzel szemben kevesebbet adunk magunkból, és leginkább modell- és bloggerlányokat követünk. Az Instán kívül aktívan használt közösségi platformok győztese a Snapchat. Trend--Meryl Streep ekkora csalódást még soha nem okozott - Heti stílusmustrahttp://www.life.hu/trend/20161021-heti-stilusmustra-szerepel-benne-tilda-swinton-meryl-streep-leonardo-dicaprio.htmlEgy csodálatos estélyi ruha, öltönyös pasik, és egy elképesztően nagy csalódás - mutatjuk is a hét vörös szőnyeges eseményeinek legfontosabb pillanatait!TrendAFPUnderground és glossy glamour – Sminktrendek egyenesen Párizsbólhttp://www.life.hu/trend/20161020-sminktrendek-a-parizsi-divathetrol-larion-oscartol.htmlMinden eddigi várakozást felülmúlt a párizsi divathét. Nemcsak a kollekciók pazar látványa, hanem az igencsak látványosra sikeredett sminkek is elgondolkoztatóak... Merre megy a divat? Előre vagy hátra? A hatvanas, hetvenes, nyolcvanas évek stílusjegyeinek összeolvadásával mégiscsak van új a nap alatt, mert most egyszerre lesz jelen az underground és a glossy glamour. Az újragondolt divat sokkal inkább az egyedi megjelenés különleges kiegészítőjeként tekint ma már a sminkre, felrúgva minden szabályt. TrendAFPÁlomesküvő 4. rész - Így lesz varázslatos életed legfontosabb tortájahttp://www.life.hu/trend/20161018-alomeskuvo-negyedik-resz-tortak.htmlAz elkövetkező hetekben menyasszonyoknak, vőlegényeknek és a jövőben házasodni vágyó szerelmespároknak nyújtunk segítséget egy igazi álomesküvő megvalósításához. Álmodozz, inspirálódj, keresgélj, szervezz, de ne feledd a legfontosabbat: éld meg a szerelmetek minden pillanatát! TrendOrigoMelyik hollywoodi sztárnak van a legdögösebb lába? Szavazz!http://www.life.hu/trend/20161018-melyiki-sztarnak-van-a-legdogosebb-laba-szavazz.htmlHollywoodban mindenki a hosszú fiatalságra, a fittségre, a szépségre törekszik. Nem véletlen, hogy a sportos, nőies sztárok elképesztően formás lábaikat olyan sokszor megvillantják a vörös szőnyegen! Neked ki a kedvenced? TrendOrigo

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.