Hogyan ne kerekedj ki az olimpia ideje alatt? Ezekre figyelj szurkolás közben

2016.08.14. 21:54

A fociláz után most az olimpiai játékok szögezik a tévé képernyője elé a szurkolókat, akik evés, ivás és nassolgatás közben élvezik az izgalmas sportközvetítéseket. Hogy ne a derékméreted és általa majd az egészséged bánja mindezt, mutatunk néhány tippet arra, mivel csillapítsd étvágyadat és szomjadat szurkolás közben. 

Hidratálj!

Az alkoholos italok közül az alacsony alkoholtartalmú sör lehet a legjobb választás,  mivel ez elég vizet tartalmaz ahhoz, hogy hidratálja a szervezetet. Amit mindenképp érdemes hanyagolni, azok a desszertborok, a pezsgők és a likőrök, amelyeknek nem csupán a kalóriatartalmuk rendkívül magas, de még a vizet is kivonják a szervezetből. Ne feledkezz el a vízfogyasztásról sem!

Forrás: Dreamstime

Rágcsálj okosan!

A tévénézés közben elmajszolt chips, sós mogyoró és társaik üres kalóriák, amelyekkel feleslegesen terheled a szervezeted. Nem elég, hogy „etetik magukat”, magas sótartalmuk miatt a vizet is megkötik.  Jobb választás lehet egy finom, házi készítésű mártogatós friss, ropogós zöldségekkel, esetleg próbáld ki az édesburgonyából készült chipset! 

Még több hasznos tippért kattints a Napidoktor.hu oldalára! 

egészségolimpiasportközvetítéskarcsúságnassolásolimpia 2016riói olimpianapidoktorRioLife2016