Last minute diéta: így lehet tökéletes alakod még idén nyáron

2019.07.08. 07:11

Rengeteg hatástalan vagy éppen káros diéta kering az interneten, amelyek nagy részét tilos kipróbálni, mert képes teljesen felborítani az ember anyagcseréjét. A tilápiadiéta azonban egy olyan, személyre szabott étrendet ad, amelynek követésével könnyedén elérhetjük a vágyott alakot akár már 6 hét alatt is.

Németh Dorottya kétszeres fitneszvilágbajnok sportolónőtől lestük el a tilápiabuli néven elhíresült diétát, amely teljes mértékben az egészséges étkezésen és a megfelelő fehérjebevitelen alapul.

A lényege az, hogy minimális szénhidrátot kell fogyasztani, fehérjéből viszont annyit, ami a súlyodszor 2 gramm. Tehát ha valaki 70 kilót nyom, annak napi minimum 140 gramm fehérjét kell a szervezetébe juttatnia. A legjobb, ha tilápia halat eszel, de ha nem szereted a tengeri herkentyűket, akkor pulykát és marhát is fogyaszthatsz.

Forrás: --

Ezek a fő szabályok, amelyeket ha betartasz, 6 hét alatt csodát művelhetsz a testeddel. Próbáltuk, valóban beválik.

  • Mindennap egyél meg annyi gramm fehérjét, ami a testsúlyod kétszerese: 70 kiló esetén ez 140 gramm fehérjét jelent.
  • Fogyassz sok zöld zöldséget: zeller, kígyóuborka, brokkoli, spárga, cukkini, rukola stb.
  • Minden másnap egyél szénhidrátot: vagy reggelire 30 gramm zabpelyhet, vagy ebédre 50-100 gramm basmati rizst, ami kifőzve ennyi.
  • Fontos figyelni a zsírok bejuttatására is: mandula, avokadó, 1-2 tojás sárgája vagy 1 teáskanál       mogyoróvaj.
  • Fűszerezhetsz, sózhatsz, és használhatsz olívaolajat vagy kókuszzsírt is.
  • Heti egyszer pedig egy étkezéssel lehet csalni, amikor azt eszel, amihez csak kedved van.
  • Higgy magadban, és vágj bele még ma!
tilápialast minutediéta