Még nagyobb hangsúlyt helyez az akciókra és a felhasználóbarát digitális jelenlétre a Lidl

Forrás: Lidl -
Lidl Lidl Plus
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
A megváltozott fogyasztói igények kapcsán az utóbbi időben az egyik legfontosabb tényező a bevásárlás során a meghirdetett akciók és a termékek ára lett. A Lidl mindig is nagy hangsúlyt fektetett arra, hogy vásárlóinak minden esetben a legjobb áron kínálja termékeit, de úgy tűnik, hatalmas az igény a még több akcióra és kedvezőbb áron elérhető termékekre. Az diszkontáruház éppen ezért mindent megtesz, hogy a fogyasztói igényeket kielégítse, így hetente megújuló akciókat biztosít és promóciós termékeket kínál vásárlóinak, hogy mindenki jó áron találja meg a kedvére valót.


Lidl Plus applikációval a kedvező árakért

Az akciókat a hetente megjelenő akciós újságban lehet nyomon követni, és aki pedig letölti a Lidl Plus applikációt, az a regisztrációt követően azonnali kedvezményekhez juthat digitálisan. A Lidl Plus más hűségprogramokkal ellentétben minden alkalommal kizárólagos kedvezményt nyújt azoknak a vásárlóknak, akik fizetéskor beolvassák digitális hűségkártyájukat a pénztárnál.

Az akciós újságban szereplő kedvezményeken felül a Lidl Plus felhasználói hetente átlagosan 10-12 extra százalékos vagy fix összegű kuponnal spórolhatnak a bevásárlás során, és minden vásárlást követően kaparós nyereménykártyában részesülnek, ami további kedvezményekhez juttatja őket.

Hetente megújuló akciókkal és promóciós termékekkel jár vásárlói kedvében a Lidl Forrás: Lidl

Népszerű a Kupon Plus és a pontgyűjtő nyereményjáték is

A Lidl folyamatosan fejleszti az applikációt és funkcióit, így a Kupon Plus kampánynak köszönhetően bizonyos összeghatárok elérését követően ajándék terméket vagy extra számlavégi kedvezményt biztosít a vásárlók számára. Emellett időről-időre pontgyűjtő nyereményjátékra is lehetőség van, amellyel ezidáig akár 200 000 forintot is nyerhetett egy-egy vásárló.

Nem mindegy, hol vásárolsz

Érdemes figyelni arra is, hogy a kedvenc áruház helyesen legyen megadva az applikációban, hiszen egyedi bolti akciók is előfordulhatnak, amelyekről csak azok a felhasználók értesülnek, akik az érintett áruházat jelölték meg kedvencnek. Szintén különlegesség, hogy az alkalmazás nem csak a Lidl áruházakban használható. A vállalat partnerei által biztosított ajánlatok további kedvezményeket nyújtanak a Lidl Plus felhasználók számára, a mindennapi szükségletektől kezdve egészen a szezonális kényeztetésekig.

Digitális szórólappal erősít a Lidl a környezeti terhelés mérséklése érdekében

Az emberek nagy része ma már különböző digitális csatornákat használ információszerzés céljából: mit, hol és mennyiért lehet a legkedvezőbb áron megvásárolni. A vállalat már régóta erősíti online jelenlétét és ösztönzi a vásárlókat, hogy iratkozzanak fel a Lidl elektronikus hírlevelére, hogy első kézből értesülhessenek az akciókról, figyeljék az akciós újságok digitális változatait a lidl.hu weboldalon, vagy használják a Lidl és a Lidl Plus alkalmazásokat, ahol szintén megtalálhatóak online az akciós szórólapok.

A vállalat számos területen vezetett intézkedéseket, amelyek hozzájárulnak környezeti terhelésének csökkentéséhez. Ezért is ösztönzi vásárlóit, hogy válasszák a digitális tájékozódást, hiszen azáltal, hogy az akciós szórólapok online érhetők el a vásárlók számára, így a vállalat idén közel 3500 tonnával mérsékelheti papírfelhasználását. A Lidl ugyanakkor gondol azokra is, akik szeretik papíralapon átböngészni a választékot és a kedvezményeket, így azoknak jó hír, hogy a szórólapok a postaládák helyett az áruházakban nyomtatott formában továbbra is elérhetőek maradnak.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.