vulkán Dundika Majka Szicília nyaralás gyerek
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Majka egy hétre Szicíliába repítette kedvesét, Dundikát, akit a szigeten nem sikerült a csúcsra eljuttatnia - tudta meg a Life.hu.

Az Etna tetejére nem sikerült felmennie a párnak, ugyanis oda későn indultak. Délután öt óra körül érkeztek a felvonóhoz, amikor már zárt.
"Másnap vissza akartunk menni, de annyira rosszul lettem lefelé a bérelt kocsiban, hogy nem vágtunk újból neki a kacskaringós útnak. Furcsa volt, hogy a vulkán füstölgött, az meg kifejezetten ijesztő, hogy felkészítettek, ha kitör, akkor hogy kell menekülni" - osztotta meg velünk élményeit Dundika, aki a gyermekmentes nyaralástól pont úgy szenvedett, mint Majka.

Forrás: Dundika hivatalos Facebook oldala

További képekért kattints ide!

"A tűző napon megállapítottuk, hogy milyen jó, hogy nem hoztuk el Mariánt. De amikor másfél nap múlva kirándulóidő lett, már annyira hiányzott nekünk a kisfiunk, hogy minden gyereket szépnek láttuk. Teljesen kivoltunk a gyerek hiányától és azon gondolkoztunk, hogy mégis csak el kellett volna hozni magunkkal. Az utolsó nap szinte már rohantunk haza hozzá. Otthon a csöppség úgy fogadott, hogy apa nyakába ugrott, rám pedig egyszerűen megsértődött. Dél körül még hozzám sem szólt, de estére azért anyás lett, ugrált a nyakamba. Megbeszéltük, hogy gyerek nélkül nem az igazi utazni, az a jó, ha ott van a közelünkben, ezért legközelebb viszünk valakit, aki vigyáz rá" - mesélte boldogan Dundika.