Tom Selleck évek óta az egyik amerikai jelzáloghitelező cég arca, és a cég által kínált fordított jelzáloghitelek reklámarca. A vállalat időseknek kínál olyan pénzügyi megoldást, amely lehetővé teszi számukra, hogy otthonuk értékéből pénzt vegyenek ki úgy, hogy közben továbbra is benne élnek – azonban sokan úgy vélik, ez hosszú távon a lakhatás elvesztéséhez vezethet.

Forrás: Getty Images
„Sokan, akik korábban felnéztek Tomra, megvetendőnek tartják, hogy ő a szóvivője egy olyan fordított jelzáloghitelező cégnek, amelyről azt tartják, hogy az időseket zsákmányolja ki” – nyilatkozta egy iparági forrás.
A reklámokban maga Tom Selleck így érvel: „Az én szememben a nyugdíjazás arról szól, hogy több időt töltsünk azokkal, akiket szeretünk, és azzal, amit szeretünk, de sajnos sok idős amerikai egyszerűen nem rendelkezik a pénzzel, hogy mindezt megtehesse.” Hozzátette: „A fordított jelzáloghitel felhasználása létfontosságú szerepet játszhat a nyugdíjazás finanszírozásában, nem is beszélve arról, hogy fedezi a semmiből előbukkanó számlákat.”
Tom Sellecktől elfordulnak a rajongók
A közösségi médiában is rengeteg negatív reakció érkezett a kampányokra. Egy Reddit-felhasználó így fogalmazott: „Selleck egy darab sz..”, míg egy másik hozzászóló szerint: „Egy ragadozó, és undorító, hogy gazdag hírességek próbálják meggyőzni az átlagembereket arról, hogy ez hasznos.” Egy harmadik felhasználó ezt írta: „Tom Sellecknek szégyellnie kellene magát.”
Korábban már a hatóságok is megállapították, hogy a Tom Selec által képviselt cég egyes reklámjai megtévesztőek voltak - többek között az az állításuk is, hogy a hitelfelvevők nem veszíthetik el az otthonukat.
Egy, az ügyet közelről ismerő forrás hozzátette: „Tom nyilvánvalóan nem érti, mi ez a nagy felhajtás. De ez a munkája nem tetszik azoknak az embereknek, akik nézték a filmjet. Úgy gondolják, hogy nincs benne tisztesség.”


