Elképesztő összeget keres az Instagram-posztjaival Jenna Ortega, a Wednesday sztárja

vagyon wednesday Jenna Ortega
Sokan azt gondolhatják, hogy Jenna Ortega a Netflix-sorozatnak hála vált dollármilliomossá. A valóság azonban az, hogy a Wednesday sztárja influenszerként sokkal többet keres.

Szerdán megérkezett a Wednesday sorozat második évadának első 4 része a Netflixre. A sorozat 2022-es első évada hatalmas sikert aratott, szinte az egész világon a legnézettebb alkotás volt heteken keresztül, így nem volt kérdés, hogy lesz folytatása. Az új évad főszerepében visszatér Jenna Ortega, aki ezalatt a röpke három év alatt a világ egyik legkeresettebb színésznőjévé és influenszerévé vált.

Szerdán startolt el a Wednesday második évada Jenna Ortega főszereplésével
Szerdán startolt el a Wednesday második évada Jenna Ortega főszereplésével
Forrás: Netflix

Mekkora a Wednesday sztárjának vagyona 2025-ben?

Jenna Ortega már gyerekkorától kezdve színészkedik, sőt szinkronhangként is gyakran hallhattuk már. Ennek ellenére az igazi áttörést a sorozat és az utána következő közösségimédia-aktivitás hozta el neki. A Tempo számításai alapján Jenna Ortega vagyona jelenleg körülbelül 5 millió dollárra rúg. Ez az összeg 1,7  milliárd forintot jelent. De hogyan lett 22 éves korára dollármilliomos a sztárból?

Filmes gázsik, és influenszermunkák

A Wednesday két évada közti időben már nagyjátékfilmek főszerepében is láthattuk Jennát, például a Beetlejuice-ban, amiért a Cosmopolitan értesülései szerint 750 ezer dollárost fizetést kapott a színésznő. Ezen kívül Jenna a Wednesday második évadban való szereplésért epizódonként 250 ezer dollárt kaphatott a lap számításai szerint. A sorozatért kapott fizetése azonban elenyésző ahhoz képest, hogy mekkora népszerűséget hozott neki a Wednesday. A sorozat hatására ugyanis 10 nap alatt 10 millió új követője lett 2022-ben, ez a szám pedig 2025-re 37 milliósra bővült. A színésznő jelenleg zsíros szponzorszerződéseket, és termékelhelyezéseket vállal el közösségimédia-oldalán. Olyan jelentős márkákkal dolgozik már együtt, mint a Prada, a Dior, az Adidas és a Neutrogena. Egy hirdetésért legalább 78 ezer dollárt (27,2 millió forintot) kap, ez a szám pedig a követőtábora növekedésével párhuzamosan nő.

Vagyis ha egy egyszerű matekpéldával szeretnék szemléltetni a dolgot, akkor a most megjelent 4 epizódért kapott fizetését képes megkeresni 12-13 Instagram-poszttal. Arról pedig még csak óvatos becslések sincsenek, hogy a márkák mennyit fizethetnek azért, ha Jenna az ő termékeikbe jelenik meg a vörös szőnyegen.

Sötét a lelkem, de menő vagyok - Miért lett Wednesday a Z generáció példaképe?Fehérneműkampánynak is beillene a Wednesday második évadának beharangozójaHamarosan jön a Wednesday 2. évada: ezt tudjuk eddig a sikersorozatról

 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a LIFE Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.