Divattervezők a mellrák ellen

2015.04.17. 19:45

Dori Tomcsanyi, Maison Marquise, NUDE by NUBU és Zigi – négy divatmárka, amely az Elle Fashion Show-n mutatja be kollekcióját. A dolog különlegessége pedig az, hogy ők négyen olyan ruhát is kifutóra küldenek, amellyel a mellrák megelőzésére hívják fel a figyelmet.

Idén tavasztól a hazai divatszakma is bekapcsolódik a mellrák elleni küzdelembe: négy magyar divatmárka tervezői különleges ruhákat készítettek, amelyek hozzájárulnak a mellrák elleni küzdelemhez.

Tomcsányi Dóri ruhája a női dekoltázsra hívja fel a figyelmet: egy különlegesen szép ívű felsőrésszel rendelkező, látványos ruhát készített.

„A ruha inspirációja az élet, amely elemi erővel virul ki, és minden akadályt legyőz" – mondta el Tóth Bori alkotása kapcsán. A kreáció domináns színe a fekete, amely fokozatosan felfelé haladva színessé és élénkké válik. 

Forrás: Thinkstock

A NUDE by NUBU márka alkotói egyszerű anyagot választottak, és üzenetüket feliratban mondják el: „Ismerd magad, törődj magaddal!".

Oláh Zsigmond, a Zigi Brand alapítója fordított metódust követett a tervezésnél: az az irány inspirálta, hogy a nő, bármi is történjen vele, a nőiességét, magabiztosságát, és szépségét soha nem veszíti el. Ennek eredménye egy drámai hatású, sötétkék-lila mintás, selyem hosszú ruha lett.

A kivételes ruhákat árverésre is bocsátják majd. A befolyt összeget a szervezők a Rákbetegek Országos Szervezetéhez juttatják el.

Ezzel is tehetsz a mellrák kialakulása ellen!
Napi fél óra gyaloglás tíz százalékkal csökkenti a mellrák kockázatát azoknál az idősebb nőknél, akik éveken át űzik ezt a testmozgást - állapította meg egy francia kutatás. Itt olvashatsz róla bővebben!

 

 

mellrákmegelőzésdivattervezőkülönlegesElle Fashion ShowTomcsányi DóriTóth BoriNude by NubuZigi