Elmarad idén a kritikák kereszttüzébe került Victoria's Secret divatshow - írja a BBC.com.

A fehérneműshow 1995 óta fontos esemény, évente több millió tévénéző követte figyelemmel. Az elmúlt évben azonban a a nézettsége soha nem látott mélypontra zuhant, számos kritika érte a show-t, szexistának, idejétmúltnak titulálták és a sokszínűség hiányát vetették a szemére.
A márka anyacége, az L Brands szerint eljött az ideje, hogy a változtassanak a marketingstratégián. "Próbáljuk kitalálni, hogyan pozícionáljuk újra a márkát és milyen legyen a kommunikációja" - mondta Stuart Burgdoerfer, az L Brands gazdasági vezetője. 

Hungarian model Barbara Palvin poses as she arrives for the opening ceremony and the screening of the film "La Verite" (The Truth) presented in competition on August 28, 2019 during the 76th Venice Film Festival at Venice Lido. (Photo by Alberto PIZZOLI / AFP)Forrás: AFP/Alberto Pizzoli

Hozzátette, a show mindig is fontos része volt a brandnek és marketing szempontjából is fontos esemény volt. A bemutatókon a világ leghíresebb topmodelljei vonultak végig a kifutón, Tyra Banks, Heidi Klum, Miranda Kerr és hazánk büszkesége, Palvin Barbi is az angyalok között szerepelt. 
A Victoria's Secret eladásainak visszaesése jelentősen csökkentette az L Brands teljesítményét, a csoport 252 millió dolláros veszteséget jelentett be a harmadik negyedévre.