Ruhabolti eladók számoltak be, melyek a legdurvább dolgok, amelyeket vásárlók elkövetnek

alkalmazottak vásárlók magazin ruhabolt titkok
A cím hallatán rögtön a bolti lopások juthatnak eszünkbe, ám ezek szinte a legártatlanabb dolgok, állítják a bolti eladók. Azt mondják, egy ruházati üzlet alkalmazottjának sok mindenen keresztül kell mennie, a vásárlók sokszor durvák és tapintatlanok, ráadásul elképesztő mi mindenre nem képesek egy ruhadarabért, sokan pedig az alapvető viselkedési normákat sem ismerik. 

Mike Saad – aki nyolc évig dolgozott egy ruházati üzletben – elmondása szerint nagyon megalázó, hogy a vásárlók nem emberként, hanem gépként, arcalan senkiként tekintenek rájuk. Ennek ellenére nem emlékszik rossz szájízzel vissza a közel egy évtizedre, azt állítja, még hasznára is vált, ugyanis sokat tanult az emberi természetről.

Barbara Stern három évig dolgozott egy csúcskategóriás butikban, mielőtt a textilipari munkára váltott volna. Elmesélte, egy vásárló, akinek éppen segített, hogyan alázta meg.

– fordult hozzá a tapintatlan vevő. Bár Sternnek nagyon rosszul esett a megnyilvánulás, de továbbra is tette a dolgát és gondoskodott arról, hogy a vásárló elégedett legyen.

A ruhabolti eladók azt állítják, nagyon sok vásárló nem veszi emberszámba őket Forrás: Shutterstock/Nicoleta Ionescu

Saad elmesélt egy másik történetet is a megaláztatásai sorából: már körülbelül a huszadik méretet és fazon kereste egy bizonyos farmerból, ugyanis a vásárló egyikkel sem volt elégedett. Rohangált fel-alá a raktárban, más üzleteket is felhívott, hogy azt a bizonyos méretet és fazont megtalálja, de sajnos sikertelenül. A vásárló köszönetképen a következőt szúrta oda:

Eloisa Hife két évig dolgozott a Superdry ruházati üzletben. Komolyan vette a munkáját, és mindent megtett, hogy segítsen a vásárlóknak megtalálni, amit keresnek. Elmondása szerint azonban egyszer az egyik vásárló bedühödött, mert az a bőrdzseki, amit szeretett volna, nem volt raktáron az ő méretében. Azzal vádolta meg Hife-ot hogy szándékosan rejtette el a méretében lévő darabot.

Az eladók arra is panaszkodnak, hogy vannak vásárlók, akik irdatlan nagy rendetlenséget hagynak a próbafülkében azután, hogy húsz vagy annál több ruhadarabot felpróbáltak. Hife kifejtette, hogy ezek a vásárlók ráadásul nem is vesznek semmit és rengeteget kell pakolni utánuk.

Garrett Bemiller, a Hollister Co. munkatársa azt a történetet elevenítette fel, amikor egyszer odalépett egy anyához és lányához, akik egy gyöngyös felsőt csodáltak. Az anya elmondta neki, hogy tetszik a felső, de túl drágának tartják.

Bemiller azt ugyan nem látta, hogy megrongálták a pólót, de nem kellett különösebb logika ahhoz, hogy összeálljon a kép.

Vannak, akik szándékosan megrongálnak egy ruhát, hogy kedvezményesen vihessék haza dreamstime

Bár a legtöbb ruházati üzletben van mosdó, Bemiller szerint nem egy alkalommal előfordul, hogy valaki a próbafülkében vizel, ami teljességgel érthetetlen, de nem ez az egyedüli probléma.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.