Elképesztően magas számokat hozott az énekesnő új dala, mellyel újra vissza szeretne térni a zenei listák élére. A jelek szerint a próbálkozás eredményesnek bizonyult. 

Még soha nem néztek meg egy nap alatt annyian egy videót Youtube-on, mint Adele új szerzeményét, a Hellót. A gyönyörű számot nem csak a kritikusok, hanem a rajongók is imádják, és ezt mi sem bizonyítja jobban, mint hogy a dalra majdnem 28 millióan voltak kíváncsiak. Az érdeklődes azóta sem csökken, a számot október 22-én töltötték fel, és már több mint 87 milliószor látták - írja az Origo

Forrás: Instagram/adele

A Hellóval valószínűleg eladási csúcsokat is sikerül döntenie az énekesnőnek. Az első három napban csak az Egyesült Királyságban 165 ezren vásárolták meg, ebből 156 ezer volt a letöltés, az Egyesült Államokban pedig 450 ezren töltötték le az első két napban.