Összevesztek a hazai gyerektévék - Üzengetés kezdődött

Forrás: Origo -
Nickelodeon Minimax tévé nézettség
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
A Minimax bejelentette, hogy 2015 legnézettebb gyerekcsatornája lett, de a Nickelodeon szerint ez nem így van.

A tavalyi évben a gyerekcsatornák közül a Minimaxot nézték a legtöbben, a csatorna adásideje alatt (6.00 – 20.00 óra között) a tavalyi év átlagában 11%-os közönségarányt ért el a 4-14 éves korosztályban, és ezzel egyértelműen megelőzte a többi gyerekcsatornát – közölte a Minimax. Szerintük az év kilenc hónapjában ez volt a legnézettebb gyerekcsatorna.

Forrás: Origo

„A Minimaxot választók maradtak legtovább a képernyő előtt, az említett időszakban egy 4-14 év közötti Minimaxot néző gyerek átlagosan 91 percen keresztül nézte a csatornát naponta, jóval hosszabb ideig, mint a többi gyerekcsatornát nézők esetében" – áll a csatorna közleményében.

A hivatalos nézettségi adatok sajátos szűkítése, egyfajta csoportosítása esetén kétségtelenül kialakítható olyan kategória, amelyben éppen egy másik piaci szereplő, akár például a Minimax kerekedik ki elsőnek - olvasható a Nickelodeon válasza. Szerintük a 4-14 éves gyermek korosztály nem csupán reggel 6 és este 8 óra között televíziózik, hanem a családok mai életritmusához igazodva jelentős számban nézik a kedvenceiket este 8 után is.

„Ennek megfelelően a hazai gyerekcsatornák többsége is napi 24 órában sugározza műsorait. Ezért a tévécsatornák teljesítményének az összehasonlítása is csak ezen a teljes körű adatsoron tekinthető korrektnek. A nézettséget az adatok szűrése, szűkítése, egyes tévécsatornák speciális szempontjaihoz igazítása nélkül, a teljes 24 órás adásidőben vizsgálva 2015-ben is jelentős fölénnyel a Nickelodeon bizonyult a legnézettebb csatornának a 4-14 éves gyermekek körében" - írták.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.