Katalin hercegné, Vilmos herceg és két idősebb gyermekük, Sarolta hercegnő és György herceg közösen látogatott ki a Wimbledoni teniszbajnokság vasárnapi döntőjére. A megjelenésüket nagyobb ováció fogadta, mint bárki másét a odalátógató hírességek közül, pedig nem kisebb sztárok voltak a lelátón, mint Leonardo DiCaprio, vagy éppen Hugh Grant. A show igazi főszereplője azonban nem a trónörökös, vagy a királyi család legnépszerűbb tagja, Katalin hercegné volt. A legtöbb szem ugyanis nem másra, mint Sarolta hercegnőre vetült, aki rózsaszínre festett körmökkel, stílusosan befont hajjal, és finom sminkkel az arcán jelent meg - rögtön rabul ejtette a közönség szívét.
A királyi család szakértője Richard Fitzwilliams erősítette meg a Mirror számára, hogy Sarolta hercegnő egy régi protokollt szegett meg azzal, hogy élénk rózsaszínűre festette a körmeit.
A királyi család női tagjaitól az elmúlt 100 évben azt várták el, hogy kizárólag halvány, semleges színű körömlakkot használjanak. Ezt a protokollt elsőként Diana hercegné szegte meg, amikor többször is élénk színű körömlakkokat választott magának a 90-es évek elején. Úgy látszik, hogy Sarolta hercegnő sem különösebben foglalkozik ezzel a régi szabállyal.
- árulta el a szakértő.
A körömlakk színén kívül a körmök maximális méretét és a sminkelés mennyiségét is szabályozzák a királyi család hagyományai. A Vogue beszámolója szerint az öt legfontosabb szabály a következő:
A lap kiemeli, hogy nem véletlen, hogy a rózsaszín körömlakk mellett tette le a voksát a fiatal hercegnő, ugyanis ez a szín volt Diana hercegné kedvence. Sarolta nagymamája imádta a rózsaszínű ruhákat, és kiegészítőket, és szerette a szabályokat is áthágni. Ő azonban csak a családtól való eltávolodása után mert bevállalni egy tűzpiros körömlakkot, amire már régóta vágyakozott. Előtte ugyanis több mint 30 éven keresztül egy nagyon halvány rózsaszínű körömlakkot engedett csak meg magának, amely a királyi család számára is elfogadható volt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.