Ezeket a takarítási trükköket jobb, ha elfelejted

Forrás: Shutterstock -
fashion week online takarítás
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Rengeteg takarítási trend terjed az interneten, amelyek közül néhány nagyon praktikus, ám akadnak olyanok is, amelyeket jobb minél hamarabb elfelejteni. 

Az internet számos jó tanáccsal, trükkel, praktikával látja el a felhasználóit, legyen szó sütésről, főzésről vagy akár takarításról. Akadnak azonban olyanok, amiket nem érdemes megfogadni, mert amellett, hogy felesleges pénzkidobás, még veszélyes is. Nézzük, melyek ezek - írja a nuus.

1. Ablaktisztítót ne használjunk tükörre!

Evidens lehet, hogyha az üvegen kiváló munkát végez az ablaktisztító, akkor azt használjuk más felületeken is, például a tükrök tisztításához. Ez azonban nem bizonyul jó ötletnek, mivel az ablaktisztító szerek károsíthatják a tükröződő felületeket. Helyette használjunk egy nedves MicroUNI mikroszálas kendőt, majd töröljük szárazra és szöszmentesre a leszőtt felületű MicroGlass kendővel.

Ezeket a takarítási trükköket jobb, ha elfelejted Forrás: Shutterstock

2. Ne keverjük a tisztítószereket!

Amikor valami nehezen eltünthethő, makacs szennyeződéssel van dolgunk, akkor sokan kevernek össze két erős hatóanyagú terméket a jobb eredmény érdekében. Ez nem igazán jó praktika, ugyanis jobb esetben elvesztik hatóerejüket, rosszabb esetben pedig veszélyes szituációt is teremthetünk vele. Továbbá nem tudhatjuk, hogy a milyen hatással lehet egy felületre vagy szövetre. Az egyik legveszélyesebb kombináció a fehérítő (hipó) és ecet vagy ammónia, illetve a hirdogén-peroxid és ecet összeöntése.

3. Ne takarítsuk kólával a WC-t!

A kóla használata szintén kerülendő a WC takarításkor. Bár az üdítőben található foszforsav lassan tényleg feloldja a vízkövet, az ecethez képest drága és a hatásfoka is rosszabb, így felesleges erre alkalmazni – hívják fel a figyelmet a BONUS szakértői.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.