Minél előbb lapos hasat szeretnél? Ezt kell tenned

2017.05.29. 21:19

Közeledik a nyár, a trikók, a croptopok és a bikinik időszaka, amikor a kibuggyanó pocakkal és úszógumival mielőbb szeretnénk leszámolni. Íme, néhány tipp, amivel a nemkívánatos párnácskákat eltüntetheted!

1. Víz, víz, víz 

A víz, amellett, hogy hidratál, így csodálatosan simává és üdévé varázsolja a bőrödet, abban is segít, hogy az anyagcsere megfelelően működjön. Ha mindennap elég vizet iszol, a méreganyagok hamar kiürülnek a szervezetedből, így sokkal fittebb, energikusabb leszel, ráadásul a zsírpárnákat is segít eltüntetni. Már csak azért is, mert ha megiszol napi 2-3 liter vizet, akkor nem fogsz annyit enni, és nem jön rád az a nassolási vágy, aminek sehogyan sem lehet ellenállni. 

Ha mindennap elég vizet iszol, a méreganyagok hamar kiürülnek a szervezetedbőlForrás: Thinkstock
A jó anyagcsere a karcsúság titka
A megfelelően működő anyagcsere amellett, hogy ellátja a szükséges tápanyagokkal a sejtjeinket, nem hagyja felhalmozódni testünkben a salakanyagokat. Éppen ezért egészséges étrenddel kiegészítve távol tartja, vagy éppen leégeti a pluszkilókat. A jó közérzet már csak a bónusz. Olvasd el a Life.hu cikkét!

2. Rostok

A rostdús táplálkozásnak szintén a gyorsabb anyagcsere szempontjából van szerepe, így segíti a fogyást. A rost legfontosabb forrásai a zöldségek és a gyümölcsök, illetve a gabonák, de itt van az egyik kedvenc reggelink, a zabpehely is. Utóbbi kettőnél mindenképpen oda kell figyelni arra is, hogy megfelelő mennyiségű vizet igyunk hozzá, a rost ugyanis megköti a folyadékot. Ha nem iszol mellé vizet, pont az ellenkező hatást fogod elérni, mint amit szeretnél. 

A rost legfontosabb forrásai a zöldségek és a gyümölcsökForrás: Thinkstock

3. Lemondások

A finomított szénhidrátokról, így a cukorról is le kell mondanod, ha igazán jó formába szeretnél kerülni. A péksütemények ideje régen lejárt! Persze egy süti azért belefér a hétvégén, de az édességek közül is érdemes lenne kipróbálnod az egészségesebb, alternatív édesítőszerekkel készült változatokat. 

A cukorról is le kell mondanodForrás: Thinkstock

4. Edzés 

Valóban igaz, hogy az egészséges életmód és a szép test 70%-ban az étkezésen és 30%-ban a sportoláson múlik, de egyik nincs a másik nélkül. Ha a mozgással hadilábon állsz, akkor is kezdd el, csak kis lépésekben. 50 guggolás és 20 felülés mindennap nagyjából 10 percet vesz igénybe. Ha ennyi időd nincs magadra, akkor ideje átszervezni a napjaidat. 

Ha a mozgással hadilábon állsz, akkor is kezdd elForrás: Thinkstock
3 ok, amiért a diéta helyett életmódváltásba kezdj
Szerintünk az a jó diéta, ami rávezet arra, hogy az életmódváltásnak van egyedül értelme. A diétának viszont semmi. Hogy miért? Íme, három ok!
fogyókúraNyáréletmódváltáslapos haséletmódváltáséve2017