Makói fokhagyma és homokháti burgonya a Lidl-ben

Lidl -
Lidl zöldség
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Regionális magyar zöldségekkel bővül a Hazánk Kincsei termékcsalád

A diszkontlánc mindig is törekedett arra, hogy minőségi termékekkel bővítse kínálatát. Régóta nagy figyelmet fordítanak arra, hogy áruházaikban minél több hazai termék kapjon helyet, ennek a folyamatnak pedig egy újabb állomásához érkezett: mostantól kiváló minőségű és kedvező árú magyar zöldségekkel bővül a Hazánk Kincsei termékcsalád.

Lidl

A Hazánk Kincsei márka életre hívásával a vállalat célja az volt, hogy megkönnyítse a választást a vásárlók számára, és a magyar konyha tradicionális ízeit varázsolja az otthonokba. Ezeknek a termékeknek már a csomagolásán jól látható a magyar származás, a népmesei motívum alapján pedig könnyen beazonosítható a termék is.
A Hazánk Kincsei márka igen kedvelt a vásárlók körében, ma már közel 100 termék tartozik a termékcsaládba, jó hír a vásárlók számára, hogy a lista folyamatosan bővül. Mostantól kiváló minőségű és kedvező árú zöldségek is megtalálhatóak a Hazánk Kincsei kínálatban, a termékek hazánk különböző tájairól érkeznek. Az áruházláncban mindenki megvásárolhatja többek között a makói fokhagymát, a szentesi hegyes erős paprikát, a homokháti burgonyát vagy a méhkeréki kígyóuborkát. A hazai zöldségek és gyümölcsök beszerzésével lerövidül a szállítási útvonal, ezáltal kisebb lesz a vállalat ökológiai lábnyoma, ráadásul a frissesség is garantált.

Lidl

Négyezer hazai termék

A Lidl 9 évvel ezelőtt indította el a „Lidl a magyar beszállítókért" programját. A vállalatnál mindig is fontosnak tartották, hogy támogassák a magyar gazdaságot, minél több magyar partnerrel dolgozzanak együtt. A vállalat teljes élelmiszerbeszerzésének közel 60%-át magyar termékek teszik ki, és mindezért több száz milliárdot fizet ki hazai beszállítóinak. 2016-ban útnak indították a Lidl Akadémia eseménysorozatot, majd a Lidl Akadémia Plusz edukációs sorozatot is. Ennek köszönhetően már több mint 450 fölé emelkedett a magyar beszállítók száma, az áruházlánc kínálatában pedig több mint 4000 magyar termék található meg, köztük a Hazánk Kincsei termékcsalád tagjai is, melyeket a vállalat 2017 óta forgalmaz.

A Lidl hazánk egyik legdinamikusabban fejlődő élelmiszerlánca. A vállalat alapfilozófiája, hogy minőségi, kiváló ár-érték arányú termékeket kínáljon vásárlóinak. A diszkontlánc elkötelezettek a magyar termékek népszerűsítése és a hazai beszállítók támogatása mellett. Nem véletlen, hogy 2022-ben már harmadik alkalommal nyerte el Az Év Zöldség- és Gyümölcskereskedője címet Az Év Boltja verseny keretében.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.