A magyar szépségipar ma már komoly riválisa a külföldi brandeknek – biztosan te is találkoztál már ezekkel a nevekkel, de most közelebbről is megismerheted őket. Tudjuk, hogy a tudatos vásárlás nem mindig egyszerű, különösen akkor, amikor a szépségünkről van szó. Hiszen egyáltalán nem mindegy, milyen terméket kenünk az arcunkra. Éppen ezért összegyűjtöttünk 5 hazai márkát, amelyek nemcsak kimagasló eredményeket értek el, de minőségben is bátran felveszik a versenyt a legnagyobbakkal. Ezek a brandek bebizonyítják, hogy a magyar szépségápolás nemzetközi színtéren is megállja a helyét – és lehet, hogy épp a következő kedvenc terméked kerül ki közülük!

Forrás: Shutterstock
Ezeket a szépségápolási termékeket nemcsak hazai vonatkozásuk miatt, hanem környezetbarát hozzáállásuk, női hátterük és kreatív kivitelezésük miatt is imádni fogod.
5 zseniális magyar szépségápolási márka
AnitaToth Organic Products
Az ANITATOTH márka organikus, finomítatlan növényi összetevőkre épül, minden termékük vegán és állatkísérlet-mentes, illetve parabén- és PEG-mentes formulákat kínálnak.
PomPom
A PomPom egy kíváló hazai natúrkozmetikai márka, amely kizárólag élelmiszer-minőségű olajokat és 100 %-ban tiszta illóolajokat használ. Termékeik nagy része vegán és állatkísérlet-mentes és a Naturix minősítés is garantálja tudatosságukat.
Omorovicza
A luxusminőségű budapesti Omorovicza a termálvizek erejét ötvözi modern bőrápolási tudománnyal: termékeik állatkísérlet-mentesek, Leaping Bunny minősítéssel rendelkeznek, azonban nem 100 %-ban vegán a márka, néhány termék például méhviaszt vagy karmint is tartalmaz.

Forrás: anitatoth.com, pom-pom.hu, phiniche.hu, omorovicza.eu, geekandgorgeous.com
Geek&Gorgeous
A Geek&Gorgeous az igazi bőrápolási geekeknek készült, hiszen klinikailag bizonyított hatóanyagokra épül, illat-, színezék- és alkoholmentes, állatkísérlet-mentes termékeket találhatunk kínálatukban és egyértelműen a cruelty-free listán szerepel.
PHINICHE kozmetikum
A PHINICHE kozmetikum története 2015-re nyúlik vissza, mint magyar prémium natúr kozmetikai márka, célja pedig a tudományosan hatékony és természetes összetevők ötvözése, mindezt minimális ökológiai lábnyommal és állatbarát elkötelezettséggel. Érződik a filozófiájából, hogy nem egy tömegtermék, hanem valódi törődés, a modern nő szépségéért.


