Hiába a nagy felhajtás és a hatalmas marketingköltség, megbukott Meghan Markle sorozata a nézettségi adatok szerint. A Szeretettel, Meghan című életmódsorozat március óta elérhető a Netflix streaming oldalán, azonban a friss kimutatások szerint félév alatt sem sikerült bevergődnie magát a 300 legnézettebb műsor közé. Egészen pontosan a 383. helyre volt csak elegendő a nézettsége.
A Mirror számolt be róla, hogy félév alatt mindössze 5,3 millióan indították el a Netflixen a Szeretettel, Meghan-t. Ez azért is kiugróan alacsony szám, mert ugyanebben az időben hasonló számú ember volt kíváncsi a 2011-es Suits című sorozat negyedik évadára is, amelyben szintén szerepelt a hercegné. Úgy látszik, hogy a fekete öves Meghan Markle rajongókon kívül senki nem volt kíváncsi a műsorára. Csak az összehasonlítás végett: az azonos időszakban a Kamaszok című sorozat volt a legnézettebb alkotás a maga 145 milliós megtekintésével, őt pedig a Squid Game követte 117 milliós nézettséggel.
Július 19-én hozta nyilvánosságra a Netflix, hogy zöld utat adott a sorozat folytatásának. A váratlan döntést azzal magyarázta a streamingóriás, hogy a nem túl acélos nézettségi adatok ellenére a műsorban bemutatott termékek elképesztő ütemben fogynak, és így továbbra is pénzügyileg jövedelmező a cég és a sussex-i házaspár közötti szerződés. A Netflix ugyanis egy 100 millió dolláros szerződést írt alá korábban Harry herceggel és Meghan Markléval, ennek köszönhetően pedig sorra érkeznek a család életét bemutató sorozatok.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.