Berobbant a kozmetikumok és az élelmiszerek piacára Meghan Markle, Harry herceg felesége. A tékozló hercegné számtalan terméket kezdett el forgalmazni: árul lekvárt, bort, és természetes alapanyagú szépészeti termékeket is az As Ever nevű cégén keresztül. Arra azonban nem számított, hogy ha elkezd reklámozni egy terméket a nagy elérésű Instagram-oldalán, akkor arra lesz kereslet is. Most kiderült, hogy bár még csak egy hónapja lehet megvásárolni a hercegné baracklekvárját az As Ever weboldalán, máris problémákba ütköztek az emberek a rendelés leadásánál. A népszerű termék ugyanis elfogyott a raktárokból, de ezt nem jelezte a honlap, így több száz ember hoppon maradt, miután elutalták az árát. A hercegnének a vésztervet kellett alkalmaznia a helyzet megoldása érdekében.
A Mirror számolt be róla, hogy azoknak a vásárlók, akik nem kapták meg a 7 font elutalása után a baracklekvárjukat, egy e-mailt kaptak, amiben az As Ever bocsánatot kér a hiba miatt, és jelezték, hogy visszautalják az árucikk árát, valamint felajánlanak egy ingyen üveg lekvárt is a kellemetlenség miatt.
A nagy kereslet miatt jelenleg nem tudjuk teljesíteni a baracklekvárra vonatkozó rendelését. A termék árát a hét végéig visszatérítjük. A visszatérítésen túl szeretnénk tudatni Önnel, hogy amikor a termék újra elérhető lesz, akkor Ön lesz az első, aki ingyenesen hozzájuthat.
- idézte a lap a vásárlóknak érkező levelet.
A tegnapi napon megjelent a termékpalettán Meghan legújabb dobása is az As Ever Napa Valley Rose 2023-as bor, ami akkora népszerűségnek örvendett, hogy egy óra alatt elfogyott az összes palackkal. Úgy látszik, hogy hercegné nagyon alábecsülte a népszerűsége és a reklámok erejét, amikor vállalkozni kezdett.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.