Egy német újság állította: Schumacher jár – be is perelték érte

2016.09.19. 15:12

Schumacher menedzsere beperelte azt a lapot, amelyik valótlan állításokat közölt az egykori Forma-1-es világbajnok állapotáról.

Továbbra is hírzárlat van az egykori világbajnok állapotával kapcsolatban. Sem a család, sem pedig a pilóta menedzserei nem nyilatkoznak az ezzel kapcsolatos kérdésekben. A német Bunte nevű bulvárlap viszont 2015 év végén azt állította, hogy Schumi már járni is képes. A család most pert indított a lap ellen,  ugyanis senki sem közölt velük erre vonatkozó információkat. 

Michael SchumacherForrás: Mercedes

„Sajnos a közelmúlt egy sajtóhíre arra kényszerít minket, hogy tisztázzuk: nem igaz, hogy Michael ismét képes mozogni" – állt Sabine Kehm, a pilóta menedzsere által kiadott akkori közleményben. „Az ilyen spekulációk felelőtlenek, mert a sérüléseinek súlyosságának ismeretében Michael privát szférájának tiszteletben tartása kiemelten fontos. Sajnálatos az is, hogy ez sokak számára hamis reményeket ad" – írja a GPhírek

 

SchumacherbetegségForma-1