Sebestyén Balázsért sokat fizetett volna a TV2

2017.04.06. 09:38

Andy Vajna tulajdonában lévő rádiónál dolgozik Sebestyén Balázs, az RTL Klubnál persze aggódtak azért, hogy a TV2-höz is átcsábítják. Kapott is ajánlatot Balázs, nem kevés összegről.

A Class FM után – amely online változatának Stohl András lett a műsorvezetője – kérdéses volt, hol folytathatja Balázs és csapata a rádiózást. Végül a Rádió 1-re esett a választásuk, ami Andy Vajna tulajdonában van. Sokan aggódtak, hogy ezzel együtt Balázsék szabadsága is megszűnik majd, de a műsorvezetők nem győzték hangsúlyozni, a cenzúrázatlanság a szerződésük alapja. Ezért is tudtak megegyezni a Rádió 1-gyel, de az RTL Klub félt attól, hogy a TV2-höz csábítják a műsorvezetőt, amit meg is próbáltak.

Sebestyén Balázst elcsábította volna a TV2Forrás: RTL

"Egy komoly, nagy összegről szóló ajánlatot kaptam a TV2-től,de el sem gondolkodtam rajta. Lojális pali vagyok – mondta Balázs, aki azt is elárulta, elégedett a mostani fizetésével. – Nagyon jó a fizetésem. Mi, médiások rendesen túl vagyunk fizetve, szerencsés szakmát választottunk. Aki ebben a helyzetben elégedetlen, az nagy hibát követ el" – mondta el Balázs a Story magazinnak.

Andy Vajna elbeszélget Sebestyén Balázzsal a CEU-s adásról
Sebestyén Balázsék is kifejtették véleményüket a CEU-ról, méghozzá alaposan. Andy Vajna pedig azt mondta el, mi a véleménye a műsorvezetők állásfoglalásáról. Állítja, el fog beszélgetni Balázsékkal, mert hiányzott a műsorból a balansz. Olvasd el erről a Life.hu cikkét!
Sebestyén BalázsTV2