Így adott le 35 kilót Jennifer Hudson: elárulta titkát

2018.02.02. 10:00

A színésznő 2009-ben, kisfia születése után döntötte el, hogy életmódot vált és leadja a felesleges kilókat. Ezután 35 kilótól szabadult meg, és az igazán nagy dolog az egészben, hogy súlyát azóta, immáron hét éve is tartja.

Tudatos táplálkozás

Mindenekelőtt az étkezését reformálta meg a színésznő. "Ekkor tanultam meg igazán, mit jelent a tudatos étkezés" - mondta egy interjúba Jennifer, aki lemondott a feldolgozott élelmiszerekről, és inkább a friss hozzávalókat kereste, amelyekből maga állította össze az ételeit. "Egyszerűen fontos lett, hogy mivel táplálom a testemet, és ez mindent megváltoztatott" - mesélte az Oscar-díjas színésznő, aki arra is odafigyelt, hogy mekkora adagokat vesz az ételből, hogy mértéktartóbban tudjon étkezni.

35 kilótól szabadult meg Jennifer HudsonForrás: AFP, Getty Images

Diéta helyett életmódváltás

"Meg kellett tanulnom egy tejesen újfajta gondolkodásmódot. Korábban sokszor diétáztam, és mindig azt gondoltam, hogy egészséges leszek attól, hogy kiiktatom az étrendemből a vörös húsokat, a szénhidrátot, az olajban sült ételeket. Rövid ideig elégedett is voltam a súlycsökkenéssel, de hosszú távon nem váltak be ezek a diéták" - meélte Jennifer, aki végül ráébredt, hogy csakis életmódváltással tud tartós eredményt elérni, és így lehet egészséges is közben: "Ha szigorú diétát tartasz, és kiiktatod például a szénhidrátot, nem fog megfelelően működni a tested, ráadásul állandóan éhes leszel. Az életmódváltás nem jár ilyen lemondásokkal, persze az egészséges ételeket kell előtérbe helyezni, mégis a lényeg az, hogy mértéket kell tudni tartani."

"Hogyan fogyj egy hét alatt 5 kilót?" avagy ezért veszélyesek a gyorsan sokat ígérő diéták


A "minél többet, minél rövidebb idő alatt" világában élünk. Véletlenül se kelljen megmozdulni, vagy változtatni a mindennapi rutinunkban, de azért szeretnénk leadni 10-20 kilót, és szeretnénk tökéletes alakot. Maximum a koplalást vállaljuk be, mert ha pár hétig nem eszünk, az biztosan meghozza a kívánt eredményt. Pedig ez így nem működik, és aki mást állít, az bizony be akar csapni. Olvasd el a Life.hu cikkét!

ReggeliReggelire natúr joghurtot eszik gyümölcsökkel, mellé pedig egy tojásrántottát, vagy egy burritót teljes kiőrlésű tortillával, csirkehússal, avokádóval és paradicsommal.

Burrito csirkével, avokádóval és paradicsommal kell lendületet ad a naphozForrás: Shutterstock

EbédA legpörgösebb napjain is szakít időt az ebédelésre. Néha csak egy teljes kiőrlésű kenyérből készült pulykásszenvicset eszik, vagy grillezett hússal megspékelt salátát, ha több ideje van, akkor halat vagy garnálét zöldségkörettel, például brokkolival.

NassolnivalóA színésznő nem fosztja meg magától az édes falatokat sem, csak kisebb adagokat fogyaszt belőlük. Szívesen kényezteti a testét egy chai lattéval, de egy kevés étcsokoládét, vagy mogyoróvajat is elfogyaszt alkalomadtán. Máskor almát, egy kevés pattogatott kukoricát, vagy granolával turbózott görög joghurtot fogyaszt. „Ha minden nap eszel egy keveset, nem uralkodik el rajtad az édesség utáni vágy és a falásroham” - vallja.

Jennifer szívesen fogyaszt granolát görög joghurttalForrás: Shutterstock

VacsoraA napot valami könnyű étellel zárja: egy kevés szénhidráttal és sok-sok zöldséggel. Az utolsó, napzáró falat azonban legtöbbször egy kis falat étcsokoládé, amit egyszerűen imád a színésznő.

Jennifer Hudsonsúlyfeleslegéletmódváltásegészséges életmóddiéta