Most kell cselekedni, mert 20 év múlva már késő lesz!

Forrás: CSR Hungary -
felelősség HELL ENEGY fenntarthatóság
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Idén 15. éve került meghirdetésre a Magyar Üzleti Felelősség Díja, a CSR Hungary Díj, melynek célja azoknak a Magyarországon működő cégeknek, vállalatoknak a népszerűsítése, amelyek a felelős és fenntartható üzleti modell meghonosítására törekednek. 

A független szakmai zsűri által odaítélt díjat immár második alkalommal nyerte el a HELL cégcsoport: idén a vállalat új csomagolásmentes technológiája, a vezetékes vízből prémium minőségű és tisztaságú vizet előállító Floewater kapta meg.

Forrás: CSR Hungary

"A környezettudatosság és egészségmegőrzés érdekében úgy éreztük, a vízfogyasztásnál is példát kell mutatnunk, nem csak az energiaital és üdítőital kategóriában. Magyarországon a vezetékes hálózat által biztosított ivóvíz nagyon jó minőségű és olcsó, így teljesen felesleges palackokkal és szállítással terhelni a környezetünket, hiszen csomagolás nélkül, mindenki számára elérhetően ott a csapvíz. Olyan megoldást kerestünk, amely csomagolásmentesen prémium minőségű ivóvizet biztosít az ország minden pontján, mert hiszünk abban, hogy ha megoldható a vízfogyasztás mindenki számára hulladéktermelés nélkül, akkor ez a helyes út. Ezt nyújtja a Floewater, és örülünk annak, hogy a CSR Hungary Díj bírái is így látják, új márkánk megérdemli ezt a rangos elismerést" – mondta el a díjkiosztón Mihály Eszter, a HELL ENERGY cégcsoport CSR menedzsere.

"Ha megoldható a vízfogyasztás mindenki számára hulladéktermelés nélkül, akkor ez a helyes út" Forrás: CSR Hungary

A HELL ENERGY hosszú távú fenntartható fejlődési programjának köszönhetően folyamatosan növelte portfóliójában az aludobozos termékek arányát, így 2020-ban termékeinek már több mint 95 százaléka végtelenszer újrahasznosítható alumíniumdobozban került forgalomba, amelyek a gyártáshoz szükséges energiaigényt is 100 százalékban megújuló energiával fedezik.

A cégcsoport úgy gondolja, hogy először a belső folyamatokat kell optimalizálni a fenntartható működés érdekében, és csak utána lehet a fogyasztókat is arra biztatni, hogy fenntartható módon éljenek és felhagyjanak korábbi, a környezetre káros szokásaikkal.

Nem mellesleg a HELL-nél jelenleg is fut egy projekt, mellyel vásárlóikat segítik abban, hogy megismerjék: az alumíniumdoboz értékes, és megfelelő helyre dobva a legkönnyebben, leggyorsabban újrahasznosítható csomagolás.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a LIFE Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.