Down-szindrómás kislánnyal reklámozzák az iskolakezdést

Forrás: Facebook/Livie & Luca -
iskolakezdés kislány divatcég Down-kór Down-szindróma reklám
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Nem csak az egészséges gyerekek várják annyira, hogy elkezdődjön a suli: nagyon bájosra és ütősre sikerült egy cipőket gyártó cég kampánya.

Érdemes megjegyezni Cora Slocum nevét: a mindössze 4 éves Down-kóros kislány éppen most indította el modellkarrierjét a Livie & Luca divatcég és a Chaning The Face of Beauty nonprofit szervezet közös kampányának köszönhetően.

Forrás: Facebook/Livie & Luca

A Going Back to School Too, azaz Mi is megyünk vissza a suliba nevet viselő kampány célja, hogy felhívja a figyelmet a fogyatékkal élő gyerekekre. Az ősszel újra iskolapadba ülő gyerekek 13 %-a ugyanis sérült, ez azonban nem jelent akadályt abban, hogy tanuljanak.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.