Vészesen közeledik a jó idő, ezzel együtt pedig egyre közeledik a lengébb, kevesebbet takaró ruhák időszaka. Ha úgy érzed, lenni még mit dolgozni a nyári formádon, ám a sanyargató diétákat nem neked találták ki, akkor most mutatunk 3 egyszerű, az étrendedbe könnyen beépíthető tippet, amivel nem csupán egészségesebb lehetsz, de még a mérleg is kevesebbet fog mutatni alattad.

Tészta helyett zöldség

A zöldségevés alapvető pontja az egészséges étrendnek. Amellett, hogy vitaminokkal és ásványi anyagokkal látja el a szervezeted, sokoldalúan felhasználhatod őket a konyhában is. Ha levest készítezs, hagyd ki belőle a tésztát, és inkább dobálj bele még néhány színes zöldséget, például brokkolit, cukkinit, esetleg csíkokban vágott répát. A sűrítéskor felejtsd el a lisztet és a tejszínt, helyettük próbálkozz a levesbe szánt zöldségekkel: vedd ki a már főtt zöldségek egy részét, botmixerrel aprítsd össze, majd öntsd vissza. 

Forrás: Thinkstock

Kísérletezz a köretekkel!

A szokásos rizs-krumpli-tészta kombináció helyett bátran próbálj ki új ízeket: a Life.hu korábban itt mutatott be néhány élelmiszert, amelyek köretként és akár önmagukban, egytálételként is megállják a helyüket. A zöldségeket se hanyagold, és nézz új elkészítési módok után! A salátákkal, párolt vagy sült zöldségekkel könnyedén csökkentheted a napi szénhidrát- és kalóriabeviteleted.

A kölesről és bulgurról hallottál már?Forrás: Thinkstock

Egészséges sütemények

Gondoltad volna, hogy a cukkini és a répa kiváló alapanyaga lehet némely süteménytésztának? Érdemes kísérletezni új ízekkel is, például az avokádóval, amely krémes állagának hála kiváló lehet a sós és édes muffinokhoz is. Persze nem szabad elfeledkezni a gyümölcsökről sem: a banán természetes édesítője lehet a palacsintáknak, és akár a lisztet is kiválthatod vele, reszelt almából pedig számtalan finom süteménynek az alapanyaga lehet.

Forrás: Dreamstime
3 cukormentes édesség, amit az áprilisi kihívás alatt is fogyaszthatsz
Az áprilisi kihívást sokan különösen nehéznek ítéltétek. Nem is csoda: egy-egy finom falat édességet, ha nem is többet, mindennap szívesen fogyaszt az ember. Erről nem is kell teljesen lemondani áprilisban sem, ugyanis vannak olyan egészséges finomságok, amelyekben semmi hozzáadott cukor nincs - kattints ide a Life.hu tippjeiért!
Újabb remek érv, hogy kisbabával is lehet sportolni. Sőt, mi több, a kangatraining során nem csak a mama, de a baba is jól szórakozik. A gyakorlatok alatt a hordozóban szemlélődik. Az órák után pedig a többi sporttársával barátkozik.