Új és nagyon híres szereplők törhetnek be a gasztronómiai világába: David és Victoria Beckham közös márkájuk elindítására készülnek. Házi lekvárokat, borokat és gineket is kínálnak majd. Vállalkozásuk könnyen Meghan Markle bukdácsoló As Ever nevű cégének konkurenciájává válhat.

Forrás: Getty Images
David és Victoria Beckham okozhatja Meghan Markle vesztét
Az 50 éves David Beckham az elmúlt években egyre többet mutatott meg rajongóinak vidéki életéből: kertészkedik, méhészkedik, abból főz, amit maga megtermel. Most azonban üzlet lehet a hobbiból – a Beckham-házaspár Anglia Cotswolds régiójában található, több mint 16 millió dollárt érő birtokán készíti elő új márkájuk bevezetését.
„Évek óta keményen dolgozik azon, hogy tökéletesítse a gyümölcs- és zöldségtermesztést, valamint a mézkészítést. Most úgy érzi, eljött az idő, hogy a nagyközönség is megismerje a termékeit” – mondta a bennfentes.
Victoria Beckham sem marad ki a projektből: a Spice Girls egykori sztárja állítólag belsőépítészeti vonalat is szeretne kapcsolni a brandhez, valamint borokat és gineket is forgalmazna. Források szerint az Egyesült Államokban óriási lehet a kereslet az angol vidéki életmódhoz kötődő termékek iránt, a Beckham név pedig garancia a sikerre.
David Beckham pár éve komoly figyelmet keltett azzal, hogy méhészkedik, nemrég pedig a felesége mutatta meg az Instagramon, hogy az egykori focista szilvalekvárt is készít a birtokon termett gyümölcsből. Meghan Markle As Ever márkájú termékeinek ezzel szemben nincs nagy sikere. Bár a hercegné kezdetben arról számolt be, hogy elkapkodták a termékeit, a kritikusok szerint ez inkább a mesterségesen alacsonyan tartott raktárkészletnek köszönhető. A márka a rosé borával is melléfogott: túl drágának találták, ráadásul nagyon alacsony alkoholtartalommal került piacra.


