Itt valami bűzlik: 5 sztár megkérdőjelezhető higiéniai szokásokkal

A higiéniai szokások mindenkinél eltérőek – na de biztosan nem annyira, mint ezeknél a hírességeknél! Íme 5 büdös sztár, akik hanyagolják a szappant...
Hiába próbálnád letagadni, pontosan tudjuk, hogy legalább egyszer elképzelted már, milyen lenne, ha Brad Pitt belépne az ajtón, rád villantaná tökéletes, hófehér mosolyát, lassan közeledne feléd, megfogná a kezed... majd megcsapna egy penetráns izzadtságszag, ami olyan szúrós, hogy még a szemed is könnybe lábad tőle. Vagy a fejedben nem ez volt a sztori befejezése? Hát sajnos az élet néha nem habos torta, bizony vannak olyan kívül gyönyörű, közelről büdös sztárok, akik szerint a tusfürdő csak egy gonosz marketingfogás. Mutatjuk, kikről beszélünk!
Minden idők egyik legszexibb férfija megkaphatná a nedves törlőkendők királya címet is. Igen, jól olvastad. Brad szerint ugyanis ezek a babapopsi kendők tökéletesen elegendők a tisztálkodáshoz és egy gyors cicamosdás velük teljesen oké tusolás helyett.
Úgy tűnik, a szépfiúk nem igazán jeleskednek a tisztaságban, ugyanis Matthew a saját állítása szerint is hanyagolja a dezodorokat, mert szerinte ártanak az egészségnek. Hát, szerintünk az élet egy bűzgörénnyel jobban árt, de kinek mi!
A Pretty Woman sztárja már régóta hirdeti a természetesség jegyében, hogy nem használ dezodort. Szerinte a testnek „ki kell izzadnia magából a méreganyagokat”. Oké, de azokat a méreganyagokat ildomos lemosni, Julia.
A hollywoodi álompár egy podcastban vallotta be, hogy nem igazán lelkesednek a mindennapos fürdés iránt. Állításuk szerint a gyerekeiket is csak akkor mossák meg, ha „látszik rajtuk a kosz”. Nos, a „látható kosz” definíciója azért érdekelne minket is!
A világ egyik legszexibb vámpírja sem arról híres, hogy sűrűn tisztálkodik: állítólag a Twilight forgatása maga volt a rémálom vele, annyira bűzlött a jóképű színész... pedig annak idején hányan adták volna oda a fél karjukat azért, hogy testközelből láthassák őt!
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.