Meghan Markle újra borsot tört a királyi család orra alá: erre a meredek lépésre senki sem számított

háború A korona Meghan Markle Harry herceg
A korona című sorozat számos epizódja váltott ki heves reakciókat a brit királyi család körében. Most újabb fejlemény borzolja a kedélyeket: Harry herceg és Meghan Markle éppen azt a PR-szakembert szerződtette, aki a széria nemzetközi kampányaiért felelt.

Harry herceg és Meghan Markle friss húzása sokak szerint újabb szög a királyi családdal való kapcsolatuk koporsójába. A hercegi pár Emily Robinsont bízta meg nyilvános szerepléseik, márkáik és kampányaik kommunikációjának vezetésével. Robinson neve onnan lehet ismerős, hogy éveken át a Netflix vitatott drámájának, A koronának volt a PR-ese.

Harry herceg, Sussex hercege és Meghan Markle, Sussex hercegnéje elhagyja a Deutsche Bank Center-t 2025. április 23-án New Yorkban.
Meghan Markle és Harry herceg ismét borsot törtek a királyi család orra alá
Forrás: Getty Images

Ő irányította a harmadik évadtól kezdve a sorozat népszerűsítését világszerte – többek között olyan epizódokét is, amelyek Diana hercegné halálát, Harry nácijelmezes botrányát, vagy éppen Vilmos és Kate Middleton első találkozását dolgozták fel. A sorozat gyakran kapott kritikákat a brit médiában, sokan megalázónak és félrevezetőnek tartották a királyi család ábrázolását.

Meghan Markle és Harry herceg egyre szorosabbra fűzi a kapcsolatát a Netflixszel

A szakember kinevezése azért is figyelemre méltó, mert a Netflix is üzletet kötött a sussexi hercegi párral. A streamingóriás 2020-ban mintegy 100 millió dolláros (akkori árfolyamon 73,5 millió fontos) megállapodást kötött Harryvel és Meghannal, ennek részeként elkészült a Harry & Meghan című dokumentumsorozat. A szériában Meghan Markle arról beszélt, hogy a királyi családban nem kapott segítséget, amikor mentális nehézségei voltak, Harry pedig azt állította: a királyi család bizonyos tagjai rasszisták.

A korona azonban még ennél is mélyebbre ásott a királyi család múltjában – és Robinson volt az, aki mindezt népszerűsítette világszerte.

„Az adott körülmények között szinte hihetetlen, hogy Harry és Meghan pont A korona stábjából vesz fel valakit” - kommentálta egy forrás a Daily Mailnek.

Harry herceg és Meghan Markle új szintre lép a márkaépítésben

Meghan Markle időközben új életmódmárkát is indított As Ever néven, amelynek első termékei – például teák, ehető virágok és tésztakeverékek – márciusban kerültek forgalomba. Bár a készletek gyorsan kifogytak, Meghan később jelezte: tanulnak a kezdeti nehézségekből, és új termékekkel térnek vissza. A hírek szerint a kínálatba rózsabor és háztartási cikkek is bekerülnek.

A sussexi házaspár emellett podcast- és tévéműsorokkal is aktívan építi saját márkáját, eközben pedig az új kommunikációs csapatuk egységes arculatot próbál kialakítani. Bár Emily Robinson Netflixes múltja megosztó, a jelek szerint Harryék számára épp ez az, ami értékessé teszi.

Harry herceg egyébként korábban nyilatkozott is A koronát ért kritikákról:
„Ez nem híradó, hanem fikció. Távol áll az igazságtól” – mondta James Corden műsorában. Majd hozzátette: „Sokkal jobban érzem magam, ha A koronában látom a történetünket, mint amikor a bulvárlapok írnak rólunk valótlanságokat.”

A döntés, hogy Emily Robinsont felvették, sokat elárul a pár jövőbeni terveiről – és arról is, milyen határozottan távolodnak a Buckingham-palota világától.

„Minden idők legszomorúbb fotója” – Egy háromgyerekes család utolsó szelfije az Air India tragédiája előtt40 év után visszatér Űrgolyhók – ekkor érkezik a kultfilm második része„Ha megnyertem volna, talán én is a gépen ülök” – megrázó vallomást tett a Miss World magyar versenyzője

 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a LIFE Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.