Kovács Gábor, a fiatal és jóképű operaénekes pontosan ezt a varázst hozza magával minden alkalommal, amikor színpadra lép. Gábor megjelenése önmagában is figyelmet követel. Magas, jóképű és határozott kiállású férfi. Kifinomult mozdulatai, a színpadon való természetes eleganciája és a hangja egyszerre képes férfias erővel betölteni a teret és suttogó gyengédséggel megérinteni a lelket… egyetlen nézőt sem hagy közömbösen.

A női szívek számára különösen letaglózó ez a jelenlét. Egyetlen pillantás, egy finoman elnyújtott hang, és máris mesél a szerelemről, a veszteségről, a vágyakozásról. Melankóliája és szenvedélye közelebb húzza a nézőt mintha nem lenne semmilyen határ. Barátai szerint van benne valami titokzatos visszafogottság, ami még vonzóbbá teszi. Nem szórja szét magát a világban, nem keresi görcsösen a figyelmet, és ezt a belső egyensúlyt magával viszi a színpadra is. Kiváló művész, aki szenvedélyesen mer szeretni, szenvedni, aki egyszerre képes gyengéd és erős lenni. Előadásai után mély és kitörölhetetlen nyomot hagy maga után. Az operaénekes, a hölgyek örömére a romantika megtestesítője, aki képes visszaadni a hitet abban, hogy a szenvedély, a vágy és a szerelem nem csak mesékben léteznek. Tekintete beszél, a hangja a legmélyebb érzéseket kelti életre. Ez a titokzatos melankólia és férfias erő egyszerre teszi őt felejthetetlenné és vonzóvá.