Margot Robbie és Colin Farrell nagy sajtókampánnyal vezették fel romantikus vígjátékukat, ám a produkció mindössze 3,5 millió dollárt hozott az amerikai mozikban a premier hétvégéjén, globálisan pedig 8 millió dollárnál állt meg. A film költségvetése 50 millió dollár volt, így a bevétel messze elmaradt a várakozásoktól.
A statisztikák szerint a Mágikus, merész, meseszép utazás az amerikai jegypénztárak toplistáján a hatodik helyen végzett, jócskán lemaradva olyan vetélytársaktól, mint a Him és a Demon Slayer. A kritikai fogadtatás sem bizonyult kedvezőnek: a Rotten Tomatoes értékelése jelenleg 37 százalékon áll, a legtöbb bírálat az „üres történetmesélést” emelte ki fő hibaként - írja a RadarOnline.
Robbie korábbi filmje, a 2023-as Barbie hatalmas siker volt és világszerte 1,5 milliárd dollár bevételt hozott.
Margot Robbie feltűnő outfitekben jelent meg a Mágikus, merész, meseszép utazás premierjein, megjelenése azonban nem aratott osztatlan sikert. Bár az tény, hogy nincs mit rejtegetnie, írták a rajongók, többen hozzátették, a kevesebb több és nem utolsósorban elegánsabb is lenne. „Margot, nagyon szép vagy, de szerintem rúgd ki a stylistodat” − írta a színésznő egyik követője. „Amióta édesanya, többet pucérkodik, mint előtte, pedig soha nem tűnt ledér nőnek” − olvasható ugyanitt.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.