Felismerhetetlenné vált Kim Kardashian új kampányában: elszabadultak a világsztár mellei - Fotók

fürdőruha Kris Jenner kampány Kim Kardashian
Új kampányban anyjával, Kris Jennerrel mutatja be fürdőruha-kollekcióját a valóságshow-sztár. A darabok a SKIMS és Roberto Cavalli együttműködéséből születtek. Kim Kardashian a fotókon megváltozott külsővel pózol.

Várhatóan június 27-én jelenik meg a SKIMS legújabb fürdőruha-kollekciója, amelyet Kim Kardashian már Instagramon is beharangozott. A kampány különlegessége, hogy az olasz luxusmárka, Roberto Cavalli áll mögötte, valamint az, hogy Kardashian anyja, Kris Jenner is szerepet vállalt a fotósorozatban.

LOS ANGELES, CALIFORNIA - APRIL 13: Kris Jenner and Kim Kardashian arrives at the 10th Annual Breakthrough Prize Ceremony at Academy Museum of Motion Pictures on April 13, 2024 in Los Angeles, California. (Photo by Steve Granitz/FilmMagic)
Kris Jenner és Kim Kardashian együtt álltak modellt
Forrás: FilmMagic

Kim Kardashian teljesen új külsővel jelent meg

Kim Kardashian – aki a minap beépített mellbimbós melltartót dobott piacra – teljesen új külsővel jelent meg a kampányban: szőke, göndör bob frizurát viselt, megszokott hosszú, sötét haja helyett. Az egyik képen mélyen dekoltált, tigrismintás egyrészes fürdőruhában látható, ami kihangsúlyozta alakját, megjelenését vörös fejpánttal, arany fülbevalóval és karkötővel egészítette ki. A fotózáson 69 éves édesanyja, Kris Jenner is részt vett, aki bokáig érő, ugyancsak tigrismintás hosszú ruhát és fejkendőt viselt. Az anya-lánya páros több összeöltözős szettben is megmutatta magát, Kim pedig nem sokat bízott a véletlenre, az egyik kisvideóban méretes keblei elszabadultak, így csaknem hatalmasat villantott, amit itt nézhetsz meg

Anyukájának is ajánlja a kollekciót

 „Azt hiszem, ez a kollekció több korosztályt is megszólít majd, és szerintem ez rendkívül fontos, ugyanis nincs fantasztikusabb ember, mint az anyukám, akin fantasztikusan állnak ezek a darabok. Annyira jól éreztem magam attól, hogy ő is annyira jól érezte magát” - nyilatkozta a Vogue-nak adott interjúban Kim Kardashian, aki nemrégiben betekintést engedett a luxusgardróbjába is

A SKIMS a Cavalli előtt korábban már együttműködött más neves divatházakkal is, köztük a Dolce & Gabbanával és a Fendivel. A márkát Kardashian 2019-ben alapította, amelynek októberben ünnepli hatodik évfordulóját. 

7 millió dollár értékű ékszerben jelent meg Kim Kardashian a rablási ügyének tárgyalásánKris Jenner új külseje felrobbantotta az internetet: 70 helyett 40-nek sem néz ki – FOTÓEttől lehidalsz: így néznének ki a Kardashian-nővérek plasztikai beavatkozások nélkül

 

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a LIFE Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.