Várhatóan június 27-én jelenik meg a SKIMS legújabb fürdőruha-kollekciója, amelyet Kim Kardashian már Instagramon is beharangozott. A kampány különlegessége, hogy az olasz luxusmárka, Roberto Cavalli áll mögötte, valamint az, hogy Kardashian anyja, Kris Jenner is szerepet vállalt a fotósorozatban.
Kim Kardashian – aki a minap beépített mellbimbós melltartót dobott piacra – teljesen új külsővel jelent meg a kampányban: szőke, göndör bob frizurát viselt, megszokott hosszú, sötét haja helyett. Az egyik képen mélyen dekoltált, tigrismintás egyrészes fürdőruhában látható, ami kihangsúlyozta alakját, megjelenését vörös fejpánttal, arany fülbevalóval és karkötővel egészítette ki. A fotózáson 69 éves édesanyja, Kris Jenner is részt vett, aki bokáig érő, ugyancsak tigrismintás hosszú ruhát és fejkendőt viselt. Az anya-lánya páros több összeöltözős szettben is megmutatta magát, Kim pedig nem sokat bízott a véletlenre, az egyik kisvideóban méretes keblei elszabadultak, így csaknem hatalmasat villantott, amit itt nézhetsz meg.
„Azt hiszem, ez a kollekció több korosztályt is megszólít majd, és szerintem ez rendkívül fontos, ugyanis nincs fantasztikusabb ember, mint az anyukám, akin fantasztikusan állnak ezek a darabok. Annyira jól éreztem magam attól, hogy ő is annyira jól érezte magát” - nyilatkozta a Vogue-nak adott interjúban Kim Kardashian, aki nemrégiben betekintést engedett a luxusgardróbjába is.
A SKIMS a Cavalli előtt korábban már együttműködött más neves divatházakkal is, köztük a Dolce & Gabbanával és a Fendivel. A márkát Kardashian 2019-ben alapította, amelynek októberben ünnepli hatodik évfordulóját.
Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.