Évtizedekkel a halála után kampányarc lett Marilyn Monroe

Forrás: AFP -
kozmetika halál kampány Marilyn Monroe cég filmcsillag márka Max Factor arc szexszimbólum
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
53 évvel a halála után még mindig hihetetlen népszerűségnek örvend a szőke szépség, akit nem véletlenül választott meg arcaként a Max Factor.

Immár 53 éve, hogy meghalt Marilyn Monroe, akit a mai napig minden idők egyik legnagyobb szexszimbólumaként emleget a világ. A platinaszőke filmcsillag neve a mai napig él, és ezt mi sem bizonyítja jobban, minthogy ő lett a Max Factor arca – több évtizeddel a halála után.

Forrás: AFP

Az ismert kozmetikai cég, akivel többször is együtt dolgozott Marilyn a negyvenes években, elmondása szerint az ikonikussá vált smink, a vörös ajkak és a platinaszőke frizura hangsúlyozása lesz a cél a kampányokban. Mindaz, amely Marilyn Monroe-vá tette a szürke egér Norma Jean Mortensont – és amellyel örök időkre belevéste nevét a divattörténelembe.

Színpadon az elbűvölő Marilyn Monroe!

„Olyan szép akartam lenni, hogy a férfiak megforduljanak utánam" – mondta egyszer a nő, akit a világ egyik leghíresebb, legirigyeltebb és leggyönyörűbb nőjeként tartunk számon. Takács Nóra cikkét a filmcsillagról ide kattintva olvashatod el.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.