Divat a porcelánfehér bőr - Sztárok, akik sosem mennek szoliba

fehér bőr szépség
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
A kihipózott bőr ma már nem ciki, sőt! Az egykor kizárólag az arisztokratáknak kijáró, Coco Chanel által ódivatúnak bélyegzett, tejfehér bőrszínt újra divatba hozták Hollywood ragyogó csillagai.

Tipp! Exkluzív képek Janicsák Veca Szuperkoncertjéről? Kattints a galériáért!


"Neked nem is kell lebarnulni, szép, arisztokratikusan fehér bőröd van!"


Mellpalsztika - Tedd fel kérdéseidet valakinek, aki már túl van rajta!


AFP
AFP

Nicole Kidman színésznő, Emma Roberts színésznő és Nicola Roberts angol popénekes
nem gyakori vendégei a szoláriumoknak

Scarlett O'Harát nem érdekelte

"Az nem délelőttre való. Nem mutogathatja a nyakát három óra előtt, és ennek a ruhának ujja is alig van. Amellett szeplős is lesz a nyaka meg a karja, és éppen elég vajat kentem egész télen a kisasszonyra, hogy elmúljanak azok a szeplők, amiket tavaly Savannah-ban szerzett, amikor kiült a napra a tengerparton. Megyek és megmondom a mamának." Így pörölt az Elfújta a szél Mammy-ja Scarlett O'Harával. Később azt is hozzáteszi, hogy Scarlett tartsa a vállán a kendőjét, ha napon van, különben olyan lesz a bőre, mint az öreg Mrs. Slatterynek. Az akaratos déli szépséget nem érdekelte, hogy a naptól szeplős és barna lesz a bőre, pedig a 19. század közepén az úri osztály tagjai mindent megtettek azért, hogy a tűző nap ellenére is hófehérek maradjanak. A fehér bőr viszont már sokkal korábban is divatos volt.

AFP
AFP

Madonna, Kirsten Dunst és Cate Blanchett sem töri magát a barna bőrért

Tipp! Hogy kerülnek Louboutin cipői régi francia festményekre? Kattints a galériáért!






AFP
AFP

Újra divat az arisztokrata bőrszín (Julianne Moore, Christina Hendricks, Scarlett Johansson)

A változást az 1900-as évek eleje jelentette, amikor divatba jött a vívás, a tenisz, a biciklizés. Egyre nehezebbé vált a napsugarak elleni védekezés. A világháború hatalmas változásai a forradalmi 1920-as években teljesedtek ki: Coco Chanel bronzbarnára süttette a bőrét a francia Riviérán, közben Párizs a karamellszínű Joshephine Bakerbe volt szerelmes. Ez a két nő divatba hozta a napbarnította bőrt. Változott az ezzel kapcsolatos filozófia is: aki gazdag volt, megtehette, hogy a tengerparton napozzon akár télen is, aki viszont a gyárban robotolt, az csak elvétve látta a napot. A napsütötte, egészséges bőrszín a gazdagok kiváltsága lett. A második világháború után egy ideig ismét a világos bőrszín volt a divat, de a hetvenes évek fellendült turizmusa miatt ismét előtérbe került a barna bőr, ami aztán egészen sokáig tartotta magát.


Légy egy igazán csajos közösség tagja! Csatlakozz a Life.hu-hoz az iWiWen és a Facebookon is!




AFP
AFP

Erin O'Connor és Anne Hathaway sem napoznak

Ma - tudatos döntés

Ma már a Life.hu sem győz eleget írni arról, mennyire fontos a káros napsugárzással szembeni védelem, mennyire nem egészséges 15-20 perceket tölteni a szoláriumban. A Torontói Egyetem nemrég készített felmérése szerint a férfiak is jobban kedvelik a természetes, világos bőrszínű nőket. A divatvilágban évek óta jelen van a világos, már-már sápadt bőrű nőtípus, amely kezd begyűrűzni Hollywoodba is. A színésznők már nem törekednek arra, hogy mindenkinek - az egyébként gyönyörű - Jennifer Aniston- vagy Cameron Diaz-féle, kaliforniai bőrszíne legyen. A legtöbben büszkén mutatják meg alabástromszínű bőrüket, amelyért a sminkesek is rajonganak. A legtöbben sikkesnek, klasszikusnak tartják. Azok a hófehér bőrű hírességek, akiknek több eszük van Lindsay Lohannél, másban is példát mutatnak: Nicole Kidman, Cate Blanchett vagy Madonna soha nem mennek ki védelem nélkül a napra. Jól tudják, aki csak mértékkel tartózkodik a napon, annak a bőre később öregszik, sokkal tovább marad fiatal és üde.

Tipp! Ördög Nóra, ahogyan még sohasem láttad! Kattints a galériáért!






Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a LIFE Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.