Melleltávolításon átesett nők mutattak be szexi fehérneműket a New York-i divathéten

mellrák divatbemutató New York-i divathét masztektómia
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Soha ilyen még nem volt a divattörténelemben: az AnaOno fehérneműmárka kollekcióját 16 mellrákon átesett nő mutatta be. A cég kifejezetten olyan nőknek gyárt szexi és divatos melltartókat, akik melleltávolító műtéten (masztektómián) vagy mellrekonstrukciós beavatkozáson estek át. 

Valószínűleg a világ legbátrabb női vonultak végig a New York-i divathét egyik kifutóján, az AnaOno fehérneműmárka bemutatóján. A modellek között volt fiatal és idősebb is, szőke és barna, vékony és teltebb idomú. Egy közös volt bennük: mindannyian legyőzték a mellrákot, és most büszkén mutatták be megváltozott testüket, valamint az AnaOno szexi darabjait. Platformcipőben és fehérneműben vonultak fel mindannyian, többen bátran levették a melltartójukat is, hogy megmutassák, milyen is a mellük a műtétek után. A divatbemutató költségeit a Cancerland nevű, mellrákosokat segítő alapítvány kapja, ami Mira Sorvino színésznő nevéhez köthető – írja a DailyMail.

Az AnaOno divatmárka alapítója és tulajdonosa, Dana Donofree maga is mellráktúlélő, személyes tapasztalatai alapján alkotta meg a legkényelmesebb melltartókat sorstársainak.

/1702/Melle2017215103926





Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a LIFE Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.