Márkás sportruhák és lábbelik

Forrás: pixabay.com -
PR cikk
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
A The Puma Company ismertebb nevén a Puma, egy nemzetközi tevékenységet folytató német vállalat. Ez a multinacionális vállalkozás konkrétan az alkalmi és sportruházati cikkek és lábbelik gyártásában és tervezésében fejti ki szakértelmét. Jelenleg a cég a harmadik legnagyobb sportruházati gyártó és beszállító a világon. Olvasson tovább, hogy megtudja a brand termékei mennyire jók és érdemes-e megvásárolni őket.
Forrás: pixabay.com

A sokoldalú Puma termékek

A hazai internetes boltok sokszínű kínálatát böngészve elmondhatjuk, hogy a Puma kiváló sportruházati márka. A lábbelije például figyelemreméltó jellemzőiből álló architektúrájáról és ergonomikus felépítéséről tanúskodik.

A márka nagyjából jelen van a különböző versenysportokban és nemzetközi atlétikai eseményeken. A Puma kollekciói emellett innovatív koncepcióiról szintén ismertek. Hosszabb távon viselhetjük őket és tökéletes minőségűek.

A Puma luxuscikk?

Technikailag a Pumát nem tekinthetjük luxusmárkának. Ennek ellenére garantált, hogy kiváló minőségű sportruházatot kínál anélkül, hogy túl drága lenne, természetesen ennek megítélése mindig egyéni szempontokra vezethető vissza. Valójában a Puma belépő ára az egyik oka annak, hogy a különböző versenytársak felemelkedése és bukása ellenére is a sportruházati iparban maradt.

Mennyire népszerű a brand?

Mint már említettük, vannak más jobb és népszerűbb sportmárkák, mint a Puma. Manapság ők befolyásolják a piacot, és ezt nem tagadhatjuk. Például a Nike és az Adidas több tényező (pl. reklám, marketing és stratégiai szponzorálás) miatt nagyobb piaci részesedéssel rendelkezik, mint a Puma. A Business Insider még 2019-ben arról számolt be, hogy a német vállalat jelentősen növelte bevételeit. Elemzők szerint a márka kisebb, mint nagyérdemű társai, ugyanakkor folyamatosan erősödik. Ilyen a Ferrarival való kooperációja is, amely főleg a pólókon és a sportlábbeliken fedezhető fel.

A legfontosabb ok, amiért más márkák túlszárnyalták a Pumát, a formatervezési mintáknak köszönhető. A sportruházatban mindig az esztétikailag tetszetős árucikkeket részesítik előnyben. A Nike és az Adidas egyedi megjelenést kölcsönöz a kényelmi szolgáltatásaiknak, ami feltűnővé és divatossá teszi őket. A másik oldalon a Puma némileg megőrizte a klasszikus sportruházat alapjait.

A sportruházat és a fenntarthatóság

A Puma továbbra is sportruházati óriás, annak ellenére, hogy az iparági szakértők szerint kevésbé népszerű. Ezért nem meglepő, hogy sokan kíváncsiak a fenntarthatósági törekvéseire. A fenntarthatóságot tekintve a Puma számos problémával foglalkozik, mint például a víz és levegő, a körforgás és az éghajlatváltozás. Ezen túlmenően a vállalkozás rendszeresen közzéteszi környezetvédelmi jelentéseit. Ezekkel az erőfeszítésekkel a Puma gondoskodik arról, hogy ellátási lánca az erőforrás-hatékonyságot garantálja. Példa erre az IFC csoport bangladesi együttműködés keretében a „Tisztább Textilekért Programja”. Meglepő módon a cég a közvetlen beszállítóin túl is kiterjeszti hatókörét, ily módon a vállalat átfogó és fenntartható megközelítéseket valósíthat meg.

Ennek megfelelően 2030-ig 60 százalékkal kívánja csökkenteni a káros anyag kibocsátását.

Ez a cél kissé nagyravágyónak tűnhet, de mivel a Puma partnerséget kötött az ENSZ Éghajlatváltozási Kormányközi Testületével sokan úgy gondolják, hogy ez hosszabb távon elérhető.

Érdekesség

Csak kevesen tudják, hogy a Puma termékeinek gyártása nem Németországban történik, pedig ott van a központja. Ehelyett kollekciójának nagyobb részét a következő országokban tervezik, gyártják és forgalmazzák: Kína, Vietnam, Banglades, Kambodzsa és Indonézia és ezek közül is Kína a jelentősebb gyártó, gondolunk itt a kreatív és divatos sportcipőkre. 2015-ben Rihanna majd a későbbiekben a koreai BTS formáció lett világviszonylatban a márka nagykövete.

A fentiek ismeretében elmondható, hogy a társaság meghatározó szerepet tölt be az alkalmi sportruházatok széles piacán, termékei tökéletes minőségűek és igen népszerűek. A hazai internetes üzletekben kedvünkre találhatunk ruhát, táskát, edzőcipőt vagy hátizsákot a Puma logójával ellátva.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a LIFE Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.