Figyelem: ide utazz, ha egy szupercsajos kikapcsolódásra vágysz

Forrás: Greenfield Hotel -
hotel Bükfürdő utazás ajánló greenfield
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Bükfürdő bájos hangulata már érkezésünk pillanatában magával ragadott bennünket. A gyors és nagyon-nagyon kedves fogadtatás után becsekkoltunk és elfoglaltuk Greenfield Hotelben a standard kétágyas szobánkat. Kényelmes, világos színvilágú, nagy ablakos, franciaágyas szobánk erkélyéről a 18 lyukú, közel 100 hektáros golfpálya gyönyörű zöld füve fogadott bennünket. Öröm volt magunkba szívni azt a friss levegőt, amitől már annyira elszoktunk a belvárosi irodaházakban.

Drónfelvétel a Greenfield Hotel golfpályájáról és a tóról. Forrás: Nagy Mihály

Kicsit kitérnék Bükfürdőre, hiszen ez a terület bőven rejteget természeti látványosságokat és szabadtéri programokat is. Az "Akácos út" például egy igen közkedvelt kerékpáros útvonal, ami 40 km hosszú, vagyis 4-5 óra alatt kényelmesen megjárható. Az útvonal linkje itt érhető el. Szintén közkedvelt a Bük (Bükfürdő) - Szakony - Zsira - Répcevis - Peresznye - Csepreg - Bük (Bükfürdő) útvonal, ami egy tóközeli kerékpártúra, 34 km hosszan. Ehhez az útvonal link itt található.

Akik inkább a gyalogos sportokat részesítik előnyben, azok számára is tartogat programot ez a környék. A Nordic Walking szerelmeseinek a Napsugár vagy a Termál Nordic Walking kört javasoljuk, ez közkedvelt a sportos gyaloglásnak hódolók körében. De Slow sétára is van lehetőség, hiszen a Bük és környéke minden évszakban csodálatos és növény- és állatvilággal rendelkezik.

Visszatérve a szállodára!

Az elmúlt 2 évben teljes felújításon esett át, és nem spóroltak a szobákon sem – ragyogó tisztaság és „hazaérkeztünk" érzés lengte körül a helyiséget. Szinte nem is volt kedvünk kimozdulni, de nagy nehezen csak rávettük magunkat, hogy elinduljunk felfedezni a hotelt.

Első utunk - hova máshova - a lobby bárba vezetett. A welcome drink elfogyasztása után elégedetten konstatáltuk, hogy a kávékínálat parádés - a Baileys kávé pedig pont olyan finom, mint amilyennek elképzeltük. A koktéllapnak sincs oka a szerénykedésre, és megtudtuk, hogy Orgazmust se ciki kérni a bartendertől. Már jókedvűen tértünk vissza a szobánkba, átkaptuk a fürdőruhánkat, hogy lazítsunk egy kicsit a wellnessben.

(Tipp: ha masszázsra szeretnél bejelentkezni, érdemes jó pár nappal az érkezésed előtt ezt megtenni, hogy biztosan legyen időpontod egy kis felfrissülésre.)

A wellness részleg a szállodához képest kifejezetten hatalmas. 3500m2-nyi területen 7 medence (1 külső és 2 belső élménymedence, sportmedence, 2 termálvizes medence és 1 babapancsoló) és a szaunavilág, mit világ, egész szauna birodalom fogadott bennünket. Alig tudtunk választani a finn szauna, gőzfürdő, bio- és softszauna, aromaszauna, sószoba közül. Mire mindent kipróbáltunk, meg is éheztünk.

Forrás: Greenfield Hotel

A vacsora, bátran kijelenthetjük, pazar volt. A svédasztalos választék a sokféle előétellel, ízletes levesekkel, főfogásokkal, desszertekkel, sajt- és gyümölcskínálattal minden igényünket kielégítette. De vacsora után sem állt meg az élet. A lobby bárban igényes élőzene, korunk jól ismert dallamai szórakoztattak bennünket és végre kijelenthettük, hogy tényleg nem zavaró az élőzene.

Miután kipihentük a vacsora jóleső fáradalmait, elindultunk a Chill&Fun részlegre, ahol 2 Bowling pálya, darts, pingpong, csocsó, billiárd és a kedvencünket, a sport szimulátort próbálhattuk ki. Na jó, a sportokat kihagytuk és inkább zombi-kidobósat játszottunk. Külön plusz pont, hogy a szórakozó részlegen minden gond nélkül hangoskodhattunk, mivel a pihenő vendégektől távol helyezkedik el, és nem zavartunk vele senkit.

Másnap sem tétlenkedtünk, élvezettel jártuk körbe a reggeli svédasztal kínálatát, ahol a bőséges és finom reggeli variációkhoz pezsgő is dukált. Ezért részünkről külön pluszpont jár a szállodának, mert hasonlóval eddig soha nem találkoztunk. Már alig vártuk, hogy kipróbálhassuk a Spa&Harmony-t, ami egy maximum 25 főt fogadó exkluzív wellness részleg azok részére, akik inkább elvonultan élveznék a pihenést és feltöltődést.

A szeparé kifejezetten nagy alapterületen kapott helyet, ahol infraszauna, fényszauna, gőzfürdő, jégkút, spa mozi (!) napozószoba, jacuzzi és élményzuhany tölti fel energiával a testet és a lelket. Az ingyenes, frissítő ital- és gyümölcskínálat még inkább meggyőzött bennünket arról: fájó szívvel fogunk búcsút inteni a szállodának. Annyira jól éreztük magunkat, hogy egész biztosan vissza fogunk még térni ide, de legközelebb már családdal,hiszen a beltéri játszóház egész biztosan lefoglalja a kicsiket, amíg mi szülők beszélgetünk, borozgatunk és pihengetünk. Arról nem beszélve, hogy ez egy állatbarát szálloda, vagyis házikedvencünket sem kell otthon hagyni, ha kikapcsolódni megyünk. Mi kellhet ennél több?