Albert Kinga, a Kezdj új életet a Life.hu-val egyik nyertese daganatos megbetegedéséből felgyógyulva a Vivicitta futóversenyre készül. Felkészülésének felénél jár - ha te is kíváncsi vagy, hogyan éli meg az edzéseket fizikailag és lelkileg egyaránt, kövesd te is a blogját. Itt őszintén beszámol mindenről.

Megint szerencsém volt ellátogatni az OETI-be, ahol ismét nagyon sok hasznos tanácsot kaptam, hogy hogyan és hányszor étkezzek napközben, és mit érdemes fogyasztani edzés előtt/közben/után. Állítólag ha 1 óránál tovább edzem, akkor már érdemes beiktatni valami harapniavót, valamilyen energiagélt, energiaszeletet, izotóniás italt. (Ezek a táplálékkiegészítők gyorsan felszívódó aminosavak, vitaminok, ásványi anyagok, szénhidrátok keverékei, amelyek hosszú időre ellátják a szervezetet energiával.)

Fotó: Hámori Zsófia/Life.hu

 

Az sem mindegy hogy edzés előtt és edzés után mikor és mit eszem. Például ha végeztem érdemes gyümölcsöt vagy zöldséget enni, és később pedig egy rendeset ebédelni vagy vacsorázni attól függően, hogy mikor edzettünk. Meglehetősen sokat  kell változtatnom az étkezési szokásaimon, ami tudom, hogy nem fog menni egyik percről a másikra. 

Ha kíváncsi vagy, a folytatást itt olvashatod el.