A szexi színésznő a Dolce&Gabbana legújabb sminkkollekciója kedvéért adott a régi hollywoodi életérzésnek.

A Harper's Bazaar tavaly Scarlett Johanssont illette a megtisztelő „modern Marilyn Monroe" címmel, aki azóta is eleget tesz a vele szemben állított követeléseknek.

Forrás: Dolce&Gabbana

A Dolce&Gabbana kedvéért például előszeretettel ölti magára az egykori hollywoodi díva külsejét újra és újra. Ahogyan teszi most is: az első gyermekét váró színésznő ismét Marilynként népszerűsíti az olasz márkát, akik így szeretnék leróni tiszteletüket az ikonikus sztár előtt. A reklám lényege egyébként nem is Scarlett és nem is Marilyn lenne, hanem a legújabb sminkkollekció, amelyre szeptemberig még várni kell. Az izgalmak fokozására addig álljon itt egy kis ízelítő a hamarosan megjelenő kisfilmből: