Karl Lagerfeld macskája egymilliárd forintot keresett tavaly

luxus Choupette Lagerfeld Karl Lagerfeld Louis Vuitton macska Shu Uemura reklám
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
A híres divattervező macskájának, Choupette-nek eddig sem lehetett oka panaszra: külön szobalánya, ezüst tálja és saját Louis Vuitton táskája is van. Luxuskiadásainak számláit úgy tűnik, ezentúl saját maga is kifizetheti.

„Két munkát vállalt ebben az évben, amivel 3 millió eurót keresett" – nyilatkozta a híres papa, aki nem hagyja, hogy kedvence bármilyen feladatot elvállaljon. „Nem engedem például, hogy ételeket reklámozzon. Ő túlságosan kifinomult ahhoz. Túlságosan különleges" – áradozott a tervező.

/1504/Choup201542132652

Így Choupette, papája rendelkezései szerint, például olyan márkáknak dolgozik, mint a Chanel, de reklámozott már Németországban menő kocsikat, Japánban pedig szépségtermékeket. Ez utóbbi nem is akármilyen közreműködés volt: a Shu Uemura luxusmárka tervezett egy teljesen különálló kollekciót, amelyet Choupette inspirált, és természetesen ő is promotált. Egyébként az Instagramon is komoly rajongótábora van, 55 ezren követik a luxusmacska kalandjait.

Karl, a divatisten

Lófarok, napszemüveg, fekete-fehér sikk és legendás beszólások - ez mind Karl Lagerfeld, akiről írásunkat ide kattintva olvashatjátok el.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.