A híres divattervező macskájának, Choupette-nek eddig sem lehetett oka panaszra: külön szobalánya, ezüst tálja és saját Louis Vuitton táskája is van. Luxuskiadásainak számláit úgy tűnik, ezentúl saját maga is kifizetheti.

„Két munkát vállalt ebben az évben, amivel 3 millió eurót keresett" – nyilatkozta a híres papa, aki nem hagyja, hogy kedvence bármilyen feladatot elvállaljon. „Nem engedem például, hogy ételeket reklámozzon. Ő túlságosan kifinomult ahhoz. Túlságosan különleges" – áradozott a tervező.

/1504/Choup201542132652

Így Choupette, papája rendelkezései szerint, például olyan márkáknak dolgozik, mint a Chanel, de reklámozott már Németországban menő kocsikat, Japánban pedig szépségtermékeket. Ez utóbbi nem is akármilyen közreműködés volt: a Shu Uemura luxusmárka tervezett egy teljesen különálló kollekciót, amelyet Choupette inspirált, és természetesen ő is promotált. Egyébként az Instagramon is komoly rajongótábora van, 55 ezren követik a luxusmacska kalandjait.

Karl, a divatisten

Lófarok, napszemüveg, fekete-fehér sikk és legendás beszólások - ez mind Karl Lagerfeld, akiről írásunkat ide kattintva olvashatjátok el.