Rengeteg különös marketinghúzással találkozhattunk már, de most egy webshop olyan megdöbbentő módon reklámozta a teltebb lányoknak készült rövidnadrágját, ami sokaknál kiverte a biztosítékot.
Egy webshop olyan ötlettel rukkolt elő, amivel tényleg nem kellett volna! Egy műbőr hatású sortot reklámoztak, ám egy vékony nővel, aki csak a nadrág egyik szárába bújt bele. Nem tudjuk, mi volt a cél, de az biztos, hogy ezzel a poénnal pont az ellenkezőjét érték el annak, amit szerettek volna.

Ez azért is érthetetlen, mert pozitív változáson ment át a plus-size lányok megítélése a divatvilágban. Egyes márkák például ducibb lányokkal reklámozzák termékeiket, legutóbb például Ashley Graham mutatta meg teltebb idomait egy fehérneműkampányban. De plus-size modellt választott szépségtermékei arcául a Christian Louboutin divatház is.