Kevés olyan szerencsés nő létezik, aki ne küzdene a narancsbőrrel. Ez a téma nyáron még aktuálisabb, mint az év bármely időszakában, így nem árt kicsit foglalkozni vele. 

Nagyon sok mindenen múlik, hogy van-e narancsbőröd vagy sem. A genetikán kívül számít például az is, hogy mennyit és mit edzel, hogyan étkezel és milyen az életmódod. Vannak azonban olyan szabályok, melyeket ha betartasz, egészen biztosan csökkentheted vagy

akár el is tüntetheted a kínzó narancsokat a combodról. 

A kép illusztrációForrás: Thinkstock

Igyál több vizet!

Nem lehet elégszer hangsúlyozni, hogy mennyire fontos a folyadékfogyasztás, pedig mi megpróbáltuk  például itt, itt, és itt! A víznek számtalan előnye van, segít kiűzni a méreganyagokat, ami fokozza a narancsbőr kialakulását, hidratál, így feszes bőrt varázsol. Éppen ezért egész nap arányosan eloszlatva érdemes a 2-3 liter folyadékot elfogyasztani, és nem megvárni a szervezet jelzését,

így tudjuk megelőzni a kiszáradást. 

A kép illusztrációForrás: Thinkstock

 Irány a zöldséges!

Érdemes mindél több gyümölcsöt és zöldséget enned, hiszen azok a nők, akik így tesznek, egészségesebb és vonzóbb bőrnek örülhetnek. Ezért a karotinoidok felelnek – azok a pigmentek, amelyek többek között a sárgarépában, az édesburgonyában, a leveles zöldekben és a paradicsomban is megtalálhatóak,

ráadásul a rák ellen is védenek.

A kép illusztrációForrás: Thinkstock

 Zsírral a narancsbőr ellen!

Fogyassz sok olíva olajat, avokádót, magvakat! A zsírok alapvetően energiát biztosítanak, tartaléktápanyagként szolgálnak, és nélkülözhetetlenek a zsírokban oldódó vitaminok felszívódásában, valamint a hormontermelődéshez és

az idegrendszer működéséhez is elengedhetetlenek,

így sokféle módon hozzájárulnak ahhoz, hogy szervezetünk megőrizze az egészségét. Sőt, a bőrödet is táplálja, így a narancsbőr elleni harcban is segít.