Nyakunkon a tavasz, hamarosan lekerülnek rólunk a sokat takaró ruhadarabok. Ilyenkor mindenki szeretne egy kicsit fittebb, vékonyabb lenni! Ehhez adunk néhány hasznos ötletet!

Télen egy kicsit engedékenyebbek vagyunk magunkkal, így előfordulhat, hogy a hideg időszakban felszalad ránk néhány kiló. A jó idő közeledtével mindenki szeretne megszabadulni a télen felszedett zsírpárnáktól, ehhez hoztunk egy kis segítséget. Ha a következő tippeket betartod, garantáltan megszabadulsz néhány felesleges kilótól.

Csökkentsd a ch-t!

A szénhidrátok, főleg a gyorsan felszívódó szénhidrátok, mint a fehér lisztes termékek nagyban felelősek a plusz kilókért. ha csak annyit teszünk, hogy a péksütiket és a kenyeret a fehér liszttel együtt lecseréljük, már sokat tettünk az egészségünk és az alakunk érdekében is. Péksüti helyett egyél reggel finom zabkását egy kis bogyós gyümölccsel, kenyér helyett válassz teljes kiörlésűt vagy fehérjéből készült termékeket. EgyéL lassan felszívódó szénhidrátokat és abból is határozd meg magadnak, mennyit fogyasztasz, így elkerülheted a túlkapásokat!

A péksütit cseréld le zabpehelyreForrás: Shutterstock

Viszlát cukor!

Felejtsd el a cukrokat! Ha édességre vágysz, akkor válassz inkább finom lédús gyümölcsöket, vagy néha napján édesíts édesítőszerekkel. Az aszpartam tartalmúakat azonban ebben az esetben is kerüld.

Idd magad feszesre!

Ne feledkezz meg a fokozott folyadékbevitleről se! Ha megfelelő mennyiségű folyadékot juttatunk a szervezetünkbe, bőrünk sokkal feszesebb lesz, kisimúltabb, a méreganyagok pedig gyorsabban távozhatnak a testünkből. Kerüld a cukros üdítőket, a cukormenteseket is. Igyál tiszta vizet, zöld teát vagy ízesítsd a vizedet friss gyümölcsökkel.

Igyál sok vizet, így a méreganyagok gyorsabban távoznak a szervezetedbőlForrás: Shutterstock

Mozogj!

A napsütéses órák számával arányosan a kedvünk is megjön ahhoz, hogy a szabadban tartózkodjunk! Húzzunk sportcipőt, öltözzünk rétegesen, kényelmes, sportos viseletbe és sétáljunk nagyokat. Nem csak az egészségünkért tehetünk ezzel sokat, de a séta kalóriát éget el és formálja a testünket, nem beszélve arról, hogy az erőnlétünk is sokkal jobb lehet a rendszeres mozgástól.