A legnagyobb áruházak dolgozói elmondták, mi az, amivel az őrületbe kergetik őket a vásárlók.

A koronavírus járvány kitörése óta az emberek egy része úgy véli, a legjobb, amit tehetnek, hogy felvásárolják a boltok polcain lévő dolgokat. A bevásárlóközpontokat nem érintik a korlátozások, sőt, a pandémia kezdete óta sokkal többen látogatnak el egy-egy áruházba, mint korábban. Az áruházi dolgozók elmondták, mi a legidegesítőbb, amit a vásárlók tehetnek.

A Kent Livemegkérdezésére a dolgozók elmondták, hogy a vásárlók egyik legrosszabb szokása, amikor megkérdezik az árufeltöltőt, hogy egy konkrét termék pontosan merre található -írja a Bors.

"Olyankor el kell mennünk veled megkeresni. Nem akarunk kísérgetni egészen addig, amíg együtt meg nem pillantjuk a terméket, mégis megtesszük, mert muszáj. Sokszor mi sem tudjuk pontosan, mi hol van – vallotta az egyikük.

Egy másik bosszantó szokásuk a vásárlóknak, amikor indokolatlan kedvezményekre, vagy ingyen termékekre hajtanak, de van itt más is. 

Frusztráló, amikor a leárazós matricákat teszem fel egy termékre, és valaki már ott toporog, hogy neki is kell egy. Olyan, mintha már messziről éreznék a citromsárga cetlik illatát– panaszolta egy árufeltöltő.

Az idegesítő szokások közé felkerültek a fegyelmezetlen gyerekek, akik rosszalkodnak, hisztiznek, és hangoskodnak, és azok is, akik nem foglalkoznak az egy-egy termékre vonatkozó limittel. Hiába van kiírva, hogy egy adott termékből csak tízet vehet meg, bepakol a kosarába tizenötöt.

Fotó: Csudai Sándor - Origo