Kiderült, az áruházi dolgozók szerint mi a vásárlók legidegesítőbb szokása

Fotó: Csudai Sándor - Origo -
vásárlás bevásárlás szokás áruház idegesítő
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
A legnagyobb áruházak dolgozói elmondták, mi az, amivel az őrületbe kergetik őket a vásárlók.

A koronavírus járvány kitörése óta az emberek egy része úgy véli, a legjobb, amit tehetnek, hogy felvásárolják a boltok polcain lévő dolgokat. A bevásárlóközpontokat nem érintik a korlátozások, sőt, a pandémia kezdete óta sokkal többen látogatnak el egy-egy áruházba, mint korábban. Az áruházi dolgozók elmondták, mi a legidegesítőbb, amit a vásárlók tehetnek.

A Kent Livemegkérdezésére a dolgozók elmondták, hogy a vásárlók egyik legrosszabb szokása, amikor megkérdezik az árufeltöltőt, hogy egy konkrét termék pontosan merre található -írja a Bors.

"Olyankor el kell mennünk veled megkeresni. Nem akarunk kísérgetni egészen addig, amíg együtt meg nem pillantjuk a terméket, mégis megtesszük, mert muszáj. Sokszor mi sem tudjuk pontosan, mi hol van

– vallotta az egyikük.

Egy másik bosszantó szokásuk a vásárlóknak, amikor indokolatlan kedvezményekre, vagy ingyen termékekre hajtanak, de van itt más is.

Frusztráló, amikor a leárazós matricákat teszem fel egy termékre, és valaki már ott toporog, hogy neki is kell egy. Olyan, mintha már messziről éreznék a citromsárga cetlik illatát

– panaszolta egy árufeltöltő.

Az idegesítő szokások közé felkerültek a fegyelmezetlen gyerekek, akik rosszalkodnak, hisztiznek, és hangoskodnak, és azok is, akik nem foglalkoznak az egy-egy termékre vonatkozó limittel. Hiába van kiírva, hogy egy adott termékből csak tízet vehet meg, bepakol a kosarába tizenötöt.

Fotó: Csudai Sándor - Origo

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.