Pierce Woodward más, mint a korabeli tinik. Ő 16 évesen otthagyta az iskolát és az elmúlt tizenkét hónapot egy ikonikus divatbirodalom felépítésével töltötte, több mint 1,5 millió TikTok követővel.

Pierce Woodward 14 évesen kezdett el vállalkozni, bár akkor még csak megvásárolta és újraértékesítette a Supreme-t, egy csúcskategóriás ruhamárkát. Az otthoni vállalkozói kultúra hatalmas motivációs erőt jelent Pierce számára. Mivel családja huszonhatszor költözött, így nem kötődött egy városhoz sem, gyermekkora a családi kapcsolatokban gyökerezett. Mivel szülei is sokat kockáztattak vállalkozóként, így ő sem fél mást kipróbálni. Szüleinek csak egy szabálya volt: saját magának kell megcsinálnia a szerencséjét - írja a Forbes.

Pierce 16 évesen otthagyta a középiskolát és úgy volt, hogy Európába utazik, de a koronavírus-járvány keresztülhúzta a számításait. Floridában fedél nélkül találta magát csak néhány bőrönddel a nevére szólóan. Ebből a teljes káoszból született meg a Brand Pierre márka. Kalapáccsal, csapvágókkal és 2x4-es gépekkel Pierce meghajlította első ezüst gyűrűjét, melyet antik kiskanálból készített. A gyűrűkészítéssel egy barátja ismertette meg, aki azt hobbiként űzte. Pierce elkezdett videókat csinálni a TikTok-ra, melyek hamarosan átlagosan meghaladták a 40 ezer megtekintést. Ma már 1,5 millió követője van, a gyűrűit pár pillanat alatt elkapkodják a weboldalán és legrosszabb esetben is havi 30 millió forintot keres.

@pierce_woodward

AHHH IM SO EXCITED! This next drop is gonna be sick! ##AltRocktober##fashion##jewlery

♬ original sound - Pierce

Nem ő az egyetlen amerikai tini, aki jól keres: a 14 éves Donald Dougher valószínűleg Amerika egyik legggazdagabb tinije, aki havi hatmilliót tesz zsebre csak a Youtube-csatornája által.