Brit tudósok szerint nem csak a Földön élnek emberek

Forrás: -- -
űrlény evolúció Univerzum Föld Idegenek idegen élőlény
Az űrkutatás egyik visszatérő kérdése, hogy vajon a Földön kívül máshol is van-e élet? A tudósok egy csoportja most azt állítja, hogy nem csak kezdetleges formájú, hanem a mienkhez hasonló, nagyon is fejlett élőlények lakják az univerzumot.

A Cambridge-i Egyetem asztrobiológusa a konvergens evolúció elméletével támasztja alá elképzelését. Simon Conway Morris szerint az evolúció a természet törvénye, és ennek más bolygókon is ugyanúgy kellett végbemennie, mint a Földön.

Forrás: --

Ennek értelmében az univerzum ma még nem felfedezett bolygóin akár más emberekre is bukkanhatunk. Ugyanígy vélekedik egy másik brit tudós, Arik Kershenbaum zoológus, aki szerint a világegyetem más részein is megtörténhetett az a fejlődés, amin az emberek keresztül mentek a Földön.

A kutató szerint az idegen fajok nem a semmiből bukkannak elő, őket is megelőzték a kevésbé fejlett, kezdetleges élőlények - írja a Science Focus nevű tudományos portál.