"Sokat segít, ha betartasz egy fő szabályt: soha ne minősíts!" - Az első benyomás a legfontosabb

első randi benyomás minősítés ítélkezés Randevú
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Az első benyomást nem lehet még egyszer megszerezni. A titok nyitja az, hogy nem kaphatsz kedvességet, figyelmet, megértést és válaszokat másoktól, ha nem vagy hajlandó figyelmet, megértést, kedvességet adni másoknak.

Egy modortalan ember, aki nem képes másokra figyelni, és nem képes tisztelettel és megértéssel beszélni másokkal, az bukott ember az életben. Lehet, hogy törtet, és átmenetileg sikereket ér el, de szinte senkire nem számíthat.

Forrás: Thinkstock

Sokat segít, ha betartasz egy fő szabályt: soha ne minősíts!

Még a kérdéseidben se, ugyanis elképzelhető, hogy a beszélgetőpartnerednek egészen más az elgondolása ugyanarról a dologról, mint neked. Ilyenre gondolok: az első randevún meglátsz a (még nem) partnered telefonképernyőjén egy gyerekről készült fényképet. Még véletlenül se kérdezd meg tőle, hogy, „Kié ez a ronda gyerek?” Ezt azért ne tedd, mert lehet, hogy az a ronda gyerek az övé, és még az is elképzelhető, hogy neki tetszik.

Forrás: Thinkstock



Egyszerűen csak kérdezd ezt: „Ő a gyereked?” vagy „Hány gyereked van?”
Ez minden valószínűséggel célravezetőbb lesz. Fogalmazhatnánk úgy is, hogy minősítés nélküli, semleges kérdéseket intézz a beszélgetőpartneredhez. Mielőtt azt mondanád, hogy ez rendkívül triviálisan hangzik (mert sosem „rondáznád” le más gyerekét), figyeld csak meg magadat vagy azt, hogy az emberek milyen gyakran tesznek minősítést a kommunikációjukba.

Nos, ha ezt be tudod tartani, biztos lehetsz benne, mindennemű kommunikációs törés nélkül fogod megúszni legalább az első randit.

Google News
A legfrissebb hírekért kövess minket a LIFE Google News oldalán is!

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.