szépségkirálynő választás ügyvezető szépségkirálynő tulajdonostárs Frizbi Hajdú Péter
Clock icon
Cikkünk több mint egy évvel ezelőtt frissült utoljára, a benne szereplő információk elavultak lehetnek.
Hajdú Péter megvásárolta feleségének a legrangosabb magyar szépségversenyt, a TV2 A Szépségkirálynő címen futó Miss World Hungaryt és Miss Univers Hungaryt. 

Az elmúlt két évben csak a tévéműsor lebonyolitásában, gyártásban vett részt Hajdú Péter cége, mostantól többségi tulajdonosa a Magyarország Szépe Kft.-nek.

"A Frizbi Entertainment Kft. megvásárolta a többségi tulajdonrészét a Magyarország Szépe Kft.-nek, amely többek között a világ legrangosabb szépségversenyének, a Miss Worldnek magyarországi licenctulajdonosa. A cég ügyvezetője: Hajdú-Sarka Kata lett" - áll a hivatalos közleményben.

Fotó: Rostás Bianka/Life.hu
Fotó: Rostás Bianka/Life.hu

A Magyarország Szépe Kft. 2006-ban vette meg Fásy Ádámtól a Miss World Hungary szépségverseny licencjogát, aki tizenöt éven át tartotta a kezében a magyar szépségeket. De miért is jó szépségversenyt venni?

Gyulai Zoltán, a korábbi tulajdonos egy régebben adott interjújában elmondta, hogy a vállalkozás behozta a hozzá fűzött reményeket.
"Ha tisztán nettó üzleti szempontból nézzük, többet fektettünk az egyesülésbe, mint ami eddig visszajött. A tendencia pedig azt mutatja, egy ilyen vállalkozást is nyereségessé lehet tenni anélkül, hogy az ember kompromisszumokat kötne" - mondta Gyulai.

Szépségkirálynőt választani mindenkinek megéri, a résztvevőknek és a rendezőknek is. Az előbbinek akár azonnal ölébe hullhat a szerencse a jövedelmező szerződéseknek, felkéréseknek köszönhetően, ám a szervező sem panaszkodhat. Igaz, nála inkább évek múlva térül meg a befektetés. A szervezésben a legtöbb pénzt magától értetődően a műsor elkészítése emészti föl, hiszen a lebonyolító büdzséjét terhelik többek között a televíziós közvetítések, a versenyfelhívások díja, a ruhatervezés, a fellépő művészek és a bérleti költségek is. A kassza általában a cégek által felajánlott támogatásokból áll össze, de napjainkban Magyarországon nem könnyű adakozó kedvű vállalatokat, üzletembereket találni, annak ellenére, hogy most már a legtöbb hozzáértő számára nyilvánvalóvá vált, érdemes megjelennie egy-egy ilyen rendezvényen - olvasható a Delux.hu-n.

Hogy többet megtudjunk a hírről, kerestük Sarka Katát és Hajdú Pétert, de nem értük el őket.

Portfóliónk minőségi tartalmat jelent minden olvasó számára. Egyedülálló elérést, országos lefedettséget és változatos megjelenési lehetőséget biztosít. Folyamatosan keressük az új irányokat és fejlődési lehetőségeket. Ez jövőnk záloga.